Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: 4.0 gånger två: Frippes

  • Life of Fredde: 4.0 gånger två: Frippes

    Publicerad av _frippe_ på 9 augusti, 2014 vid 23:12
    Idag hade vi som mål att komma iväg på förmiddagen för att hinna köra på lågvattnet men frukosten kl åtta drog ut på tiden och klockan var nästan elva när vi rullade ner i Pozo. Det blåste bra men vågorna såg inte så bra ut och vattnet var redan ganska högt. Vi valde därför att köra ner till Salinas, precis söder om Pozo.

    Det funkade bra på högvattnet och det rullade in ridbara vågor runt en udde. Jag körde 4.0 idag igen vilket var perfekt. Vi hade ca en och en halv timme på vattnet och även om vinkeln inte var den bästa så fick jag några sköna vågor. Upplevelsen toppades av ett unikt sällskap en vända ut. Jag trodde först det var en fågel som flög framför mig nära vattenytan men när jag kom närmare såg jag att det var en flygfisk.

    Efter en sen lunch och en kaffe i Pozo körde jag ytterligare ca 45 minuter i Pozo på kvällen. Det var 4.0 igen men lite byigare vind och ganska dåliga vågor. Men kul ändå och jag klagar inte så här med fjärde 4.0-dagen i rad.

    Mer…

    _frippe_ svarade 9 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: 4.0 gånger två: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.