Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Halvklassikern 2013: Frippes

  • Life of Fredde: Halvklassikern 2013: Frippes

    Publicerad av _frippe_ på 14 januari, 2014 vid 16:50
    Under 2012/2013 tog jag mig igenom en Halvklassiker. Det började faktiskt med Halvvättern 2012 då jag hängde med min flickvän mest för skojs skull men det gick snabbt över i att försöka sätta bra tider på varje lopp. När jag insåg att jag faktiskt både sprungit Halva Lidingöloppet och kört Halvvasan på bra tider valde jag att avsluta med Halvvättern 2013 tillsammans med min bror, och göra en seriös satsning på att komma in under fem timmar. Vi klarade det med 55 sekunders marginal och min totaltid på Halvklassikern räckte i slutändan till en sjundeplats på samlingssidan “En Svensk Klassiker“. Även om jag vet att det krävs att man registrerar sig själv där och alla kanske inte är med är jag riktigt stolt över min prestation.

    Snabbaste_Halvklassikern_2013_2.png

    Jag hann även med att köra Vätternrundan 2013 (10:49) och nu är jag anmäld till Vasaloppet, Öppet spår 2014. Så länge inte träningen tar tid från vindsurfingen så är det bara plus även på den fronten då den förbättrade konditionen gör att jag klarar längre tid på vattnet med en pigg kropp vilket t ex visade sig senast på Kap Verde. Så med fler timmar i löpspåret, på skidorna och cykeln samt i simhallen hoppas jag på många långa surfdagar även 2014!

    ___________________________________________________
    http://life-of-frippe.blogspot.com

    Mer…

    _frippe_ svarade 10 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Halvklassikern 2013: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.