Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: “Lättvind" Pozo style och tapaskvä

  • Life of Fredde: “Lättvind" Pozo style och tapaskvä

    Publicerad av _frippe_ på 19 augusti, 2016 vid 02:19
    IMG-20160819-WA0010.jpg

    Idag var den sämsta dagen vindmässigt enligt rapporterna och det stämde med verkligheten. Vi tog det lugnt under dagen och körde en kortis i Salinas på eftermiddagen.

    Jag hade av någon underlig anledning extremt svårt att hålla höjd trots bra drag i 5.0. Antingen beror det på att jag flyttade lite på framfenorna eller så var det strömt runt udden på Salinas. Fenorna åker i alla fall tillbaka till sin gamla position imorgon.

    Något positivt var i alla fall att mitt Flymount fäste för GoPro satt väldigt bra på masten. Med lite bättre förhållanden kan det bli riktigt bra filmer.

    På kvällen åkte vi till Las Palmas där dom hade tapaskväll och vi njöt av det lokala utelivet och riktigt god mat. En och annan cerveza hann vi också med.

    IMG-20160819-WA0004.jpg

    IMG-20160819-WA0011.jpg

    Mer…

    _frippe_ svarade 7 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: “Lättvind" Pozo style och tapaskvä

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.