Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Pozo dag två : Frippes

  • Life of Fredde: Pozo dag två : Frippes

    Publicerad av _frippe_ på 17 augusti, 2016 vid 00:15
    IMG-20160817-WA0000.jpg

    Vi var nere i viken vid elvatiden för att hinna köra innan tidvattnet var som högst. Alla trodde vinden skulle leverera som igår och det riggades 3.7 och 4.0. Tyvärr visade det sig inte vara sant och åtminstone för mig blev det ganska mycket guppande och inga vågor att berätta om.

    Efter en dags lökande i Pozo, med en promenad ner till Salinas och en shoppingtur till Carrefouren hoppade vi i vattnet igen vid sjutiden för att få köra på det uppåtgående tidvattnet. Nu var det 4.2/4.5/4.7 som riggades. Jag gladdes åt 45 minuters surf med 4.5 där allt kändes rätt till skillnad från igår med överriggad 4.0. Några slörade ner till Salinas och fick fin vågridning men jag höll mig i Pozoviken och fick ordning på seglingen och trimmet.

    Mer…

    _frippe_ svarade 7 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Pozo dag två : Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.