Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Vargas igen: Frippes

  • Life of Fredde: Vargas igen: Frippes

    Publicerad av _frippe_ på 20 augusti, 2016 vid 21:50

    Vi körde Vargas innan lunch idag igen och det var ungefär samma vind som igår vilket betyder att jag körde 5.0 med bra drag. Det blev ca en och en halv timme på vattnet och vågorna var ungefär som igår, alltså lite små och det var svårt att hitta något att svänga på.
    Vågorna har en tendens att försvinna in mot land i Vargas. Man kan vara på väg in på en hyfsad knöl men när man sen lägger första svängen är det inte ovanligt att vågen är försvunnen. Men det var ändå en kul session och jag lyckades fånga en duck gybe på GoPron. Tyvärr är uppkopplingen så dålig här nere att varken den eller en sväng på vågen från igår kan delas här på bloggen.
    På kvällen skulle vi köra igen och vi var och tittade både på Salinas och Vargas innan vi till slut parkerade i Pozo. Det blåste ca 4.0 men jag kände inte rätt vibbar och valde att avstå surf. Det visade sig vara rätt val när jag satt med en öl i handen på Cutrerrestaurangen och tittade på när de andra guppade omkring i den minskande vinden.

    Mer…

    _frippe_ svarade 7 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Vargas igen: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.