Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiftAss -04 här!

  • LiftAss -04 här!

    Publicerad av gugge på 4 september, 2003 vid 15:44

    OK, så här kommer det alltså! Helt otroligt!

    LiftAss -04 kommer att släppas ( jag tyckte dom sa helt fri!) i början av Oktober, men då endast för erfarna LiftAss piloter. Svårt att förklara varför, men …

    På frågan om AR värde svarade LiftAss att dom inte talar om AR snarare PR värdet vilket är högt!!! Helt otroligt va?

    Den hudfärgade modellen har numera utgått och ersatts av en solbränna färgad modell.
    Den kommer i endast en storlekt (vilket kommer att passa Davids) som är riktar sig till alltifrån nybörjare till grabbarna på Touren. Helt otroligt!

    Så, 03an var ju som ni alla vet 8 kantig. Den nya modellen, dvs 04an är också 8 kantig!
    Helt otroligt men varför byta ett redan vinnande koncept!

    Ni som testat 03an vet ju att linorna, som fästes i knäna, brädan och huvudet, förutom bommen, numera endast sitter fästa i brädan, knäna och bommen. Vilket jag personligen tycker är helt otroligt.

    Dom kommer också att börja marknadsföra LiftAss, förutom på Littauiska även på Lettiska och, helt otroligt, på den Luxenburgska marknaden. Där finns tydligen pengarna!

    Dom kommer att aktivt söka team riders, jag har föreslgit ett par ev Er kära vänner. Lite svårt att förklara men det gjorde jag. Hoppas att ni har överseende!

    Då jag inte ännu har testat nya modellen själv måste jag be att få återkomma när så skett.

    Jo, den nya modellen snurrar inte längre, dvs kiten är numera helt still och stabil i luften. Anledning till denna stabilitets strategi är att det nog inte är så bra att bli yr i huvudet. Förklara den om ni kan. Men ni som redan kört vet vad jag menar.

    Helt otroligt, men jag återkommer med testresultat.

    Jo förresten, ni som redan har -03an kan fritt uppgradera era LiftAsses till -04an, dvs, helt utan kostnad. Helt otroligt, kan inte förklara varför bara.

    En sista sak, ni kommer att få livstids garanti på grejerna. Om det är er livstid eller kitens vet jag i dagsläget inte.

    /H

    gugge svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • melker

    Medlem
    4 september, 2003 vid 15:48

    ajjajjlllllalalhhahahhahahhahahhahahhahajajajjajajhahahhahah

    Vill ha nu !!!

  • davids

    Medlem
    4 september, 2003 vid 16:12

    va fan! PÅHOPP! det var vurst! jaja jag ska ha en iaf. Kan man köpa en på avbetalning, eller kanske rent av betala i natura? Har inget emot att suga litauisk åderpole för att få tag en av dessa självmordsmaskiner, låter som en clean deal, har jag fel? blush.gif confused.gif smirk.gif smile.gif frown.gif

    to be continued……

  • zoolander

    Medlem
    4 september, 2003 vid 17:15

    ja, du vet ju var jag står.. räkna med mig!


    team LiftAss -03
    (vill bli uppgraderad)

  • gugge

    Medlem
    4 september, 2003 vid 18:07

    Jag visste att jag kunde lita på er tre!

    Det känns starkt och jag har föreslagit er som team riders.

    Jag återkommer med mer detaljer om senaste releasen.

    Helt otroligt!

    /H

  • gugge

    Medlem
    4 september, 2003 vid 18:10

    En sak glömde jag. Helt otroligt, men ni får bommarna redan nu på Måndag, dom är nämligen lite speciella, ja ni får se.
    Det krävs lite övning i att hålla dom då dom inte sitter direkt fast i linorna som ni är vana vid.

    Helt otroligt och lite svårt att förklara men bommen är röststyrd. Dvs, skrik “loss” och linorna lossnar automatiskt vilket gör eventuella chackel helt onödiga.

    Lite svårt att förklara bara.

    7H

  • draksurfarn

    Medlem
    4 september, 2003 vid 18:57

    lol.gif

  • hasso

    Medlem
    4 september, 2003 vid 19:15

    gugge verkar ha alldeles för mkt fritid…..

  • virre_bu

    Medlem
    4 september, 2003 vid 20:04

    Eller allderless för lite vind.. 😛

  • gugge

    Medlem
    5 september, 2003 vid 07:36

    Tack tack tack.

    Ja faktiskt. Båda två. Bor dessutom mitt i landet! He he.

  • wipeout

    Medlem
    5 september, 2003 vid 12:24

    Bra som fan. Jag tar ett parti. Hur många containers kan de leverera till Ghana? Jag är nämligen ÅF för KickAss sparkcyklarna där. Försäljningen av dem går inte så bra pga sanden… så kanske LiftAss kan bli en succé?

    *lol* laugh.gif

  • gugge

    Medlem
    5 september, 2003 vid 13:41

    Ja, bra att du frågade.

    Jag kan skeppa en kontainer om du vill.

    Priset kan vi ta när du har beställt. Ja, jag måste täcka upp för visst svinn! Lite svårt att förklara bara.

    Ghana är för övrigt det land som har bäst vindar och befolkningen har jag hört är helt tokiga i kitesurfing.

    Helt otroligt men det blir bra. Kontainern är på posten redan.

    /H

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiftAss -04 här!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.