Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiftASS i nytt Nintendo Wii spel

  • skanepaul

    Medlem
    13 november, 2009 vid 19:40
    Spexz;588024 wrote:
    ser ju inte ut som att det är nyproducerat. Borde kunna satsa mer på grafiken utan att förlora spelkänsla.

    Wii och bra grafik….naaa det går väl inte ihop.

    Wii generation 3-4 kanske blir något.

  • gadget

    Medlem
    13 november, 2009 vid 19:51

    Annars har vi ju detta, ungefär likvärdig grafik…
    Undrar om Len10 fått royalty? 😀

    http://www.funnygames.co.uk/street-kitesurfing.html

  • georgi

    Medlem
    13 november, 2009 vid 21:51

    Fy fan va dåligt, det måste vara ett skämt!

  • nn4an_mike

    Medlem
    13 november, 2009 vid 23:02
    pjoter;588015 wrote:
    haha, som vanligt är det bara bra grejer som kommer ur ett inlägg av NN4AN Mike. 🙂

    Riktigt het strippa du har där hemma! det orakade bröstet borde glida fint mot stången kan jag tänka.

    .

    Tack 🙂
    Tyvärr är stången ur funktion nu efter att jag i ett svagt ögonblick svingade mina 90 kg runt den….Dåliga svetsar, Det var ren tur att Plasman inte strök med, för det hade gjort Wii’et mindre kul att spela på. Borde ha läst i manualen att inga som väger över 65 skall försöka sig på att “Pole-danca”. Jepp, strippan e het, och det är ju inte alla som kan stoltsera med 8 tuttar, vilket på sätt och vis oxå får kompensera för att det bara finns en strippa i stallet. Hon väntar nu med spänning på att en ny kvalitetsstång skall installeras och har lovat att låta mig vaxa bort allt skymmande brösthår inför premiär-svinget. Håret kommer ändå inte längre att behövas som friktionsdämpare eftersom den nya stången kommer vara kullagrad 🙂

    (Tur att man inte har en han-hund hemma för jag misstänker att området kring stolpen hade uppskattats som toalett annars.)

  • nn4an_mike

    Medlem
    13 november, 2009 vid 23:14
    Georgi;588152 wrote:
    Fy fan va dåligt, det måste vara ett skämt!

    Ja, jag gjorde ett skämt, men jag hade inget ont uppsåt utan ville bara muntra upp stämningen lite.

    Spelet är dock tyvärr på riktigt och för detta borde upphovsmännen drabbas av alla ornitologers samlade vrede och att maskar frodas i deras grönsakssallader.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiftASS i nytt Nintendo Wii spel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.