Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Like good old days

  • Like good old days

    Publicerad av walle_gbg på 30 juni, 2008 vid 20:44

    Björlanda, rak väst, solsken…vad mer kan man begära.
    Vi räknade till närmare 30 segel samtidigt på vattnet – allt från 4.7 våg/freestyle till 6.8 raceprylar.
    Tankarna går till tidigt 90-tal när detta antal seglare inte var en alltför ovanlig syn i Björlanda. Skillnaden är att det är roligare nu. 🙂

    raggi-man svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • stefan_gbg

    Medlem
    1 juli, 2008 vid 05:59

    Blev det en lång tur igår?

  • walle_gbg

    Medlem
    1 juli, 2008 vid 07:16

    Blev nog drygt en timme till.

    Skulle just fråga om du var tidigt på jobbet idag, men det verkar vara konfens klocka som går lite galet.

  • walle_gbg

    Medlem
    1 juli, 2008 vid 07:18

    Jepp, klockan är 09:16 och inlägget reggades till tiden 07:16.

  • bananen

    Medlem
    1 juli, 2008 vid 19:50

    Fasen pojkar, nu blev jag ännu mer sugen på en tur till B-landa where it all started – again. Om inte annat för att få kliva in i kånejnern för att få känna om det luktar lika underbart fortfarande.

    Åker upp till götet nästa torsdag, givetvis med bräda. Om det passar kommer jag att dra ut, skulle vara ur-kul med en reunion i B-landa.

  • Knatte

    Gäst
    1 juli, 2008 vid 19:53

    @bananen 479304 wrote:

    Fasen pojkar, nu blev jag ännu mer sugen på en tur till B-landa where it all started – again. Om inte annat för att få kliva in i kånejnern för att få känna om det luktar lika underbart fortfarande.

    Åker upp till götet nästa torsdag, givetvis med bräda. Om det passar kommer jag att dra ut, skulle vara ur-kul med en reunion i B-landa.

    Inget är ju omöjligt:smile:

  • stefan_gbg

    Medlem
    1 juli, 2008 vid 20:00

    @bananen 479304 wrote:

    Fasen pojkar, nu blev jag ännu mer sugen på en tur till B-landa where it all started – again. Om inte annat för att få kliva in i kånejnern för att få känna om det luktar lika underbart fortfarande.

    Åker upp till götet nästa torsdag, givetvis med bräda. Om det passar kommer jag att dra ut, skulle vara ur-kul med en reunion i B-landa.

    Kånterjnern luktar fortfarande unket, slå en signal så kan vi segla i B-landa som på den gamla goda tiden.

  • raggi-man

    Medlem
    2 juli, 2008 vid 06:02

    Kånterjnern???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Like good old days

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.