Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing limhamnsfältet

  • limhamnsfältet

    Publicerad av pjoter på 15 oktober, 2006 vid 11:29

    får duga för lite landsurf när de blåser för dåligt för att va i vattnet.

    Sticker dit om nån timme å kör lite mountainboard. borde kunna va rätt soft idag.

    gh0st svarade 17 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • skotten

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 11:48

    ahh sweet.. maybe I will show up.. where in Limnhamn is this magical field??

  • pjoter

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 11:55

    vid hundrastplatsen, bågskytteklubben och handikappbadet. Kommer inte ihåg hur det är skyltat men tror de står handikappbad nånstans. man svänger av vid en rondell iaf.

  • larzonov

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 11:59

    Jag kanske dyker upp oxå!! 🙂

  • edorf

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 13:19

    najs ni får berätta sen hur det var , har aldrig kört mountainboard är lite nyfiken 😀

  • henkish

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 13:48
    edorf wrote:
    najs ni får berätta sen hur det var , har aldrig kört mountainboard är lite nyfiken 😀

    Jag med-gärna lite bilder!

    =0)

  • edorf

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 19:43

    blev det något åk på limhamnsfältet idag eller ?

  • larzonov

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 20:04
    edorf wrote:
    blev det något åk på limhamnsfältet idag eller ?
    Jag kom dit precis när pjoter kört klart, så jag fick inte se någon action. Men det hade tydligen gått bra att köra lite trots den svaga vinden. Jag fick testflyga hans Psycho3 oxå 😀 och rulla några meter på gräset.. Vågade inte riktigt satsa, första gången jag åkte bräda på gräs.. Men P3an är en jävligt sjyst drake! Foils e fan goa grejjer!. Snart e det den 25e, finns stor risk för att man gör nått dumt och råkar bänner hela lönen på en kite… :shocked:
  • pjoter

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 21:21

    Bilder blev det inte då jag va ensam under åkandet.
    Men det var inte nån action att ta foto på direkt heller iofs. De va märklig vind för det gick vitt på havet men va inget tryck, gick att köra å hoppa lite men den dog emellanåt. Men de va gott väder å cruisa runt i så de va en trevlig dag.
    Sen fick man ju trevligt besök precis när man tagit ner kiten. 🙂

    Du får prova kiten när det blåser ordentligt, den e riktigt go då.
    Pulsen verkade bli bra efter inställningen också, får prova nästa gång de blåser ordentligt.

  • skejtar_henke

    Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:08

    fan kan du inte foto när du åker.. kameran i ena handen och och bommen i andra. Det var dåligt! Skärpning.

  • sourra

    Medlem
    17 oktober, 2006 vid 20:30
    larzonov wrote:
    Vågade inte riktigt satsa, första gången jag åkte bräda på gräs..

    Här skulle man kunna klämma in en lustig kommentar om man hade haft några weed-skämt på lager =)

  • wibban

    Medlem
    17 oktober, 2006 vid 20:57
    skejtar_henke wrote:
    fan kan du inte foto när du åker.. kameran i ena handen och och bommen i andra. Det var dåligt! Skärpning.
    Skulle nog gå att klämma in några skämt om detta oxå. “Kameran i ena handen och bommen i andra.” 😉 Men jag brukar inte ge såna kommentarer
  • gh0st

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 07:11
    Wibban wrote:
    skejtar_henke wrote:
    fan kan du inte foto när du åker.. kameran i ena handen och och bommen i andra. Det var dåligt! Skärpning.
    Skulle nog gå att klämma in några skämt om detta oxå. “Kameran i ena handen och bommen i andra.” 😉 Men jag brukar inte ge såna kommentarer
    Hahaha ja det är ju en riktig straffspark som nästan inte får missas =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing limhamnsfältet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.