• anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2002 vid 20:20

    hmm. kolla in mitt-kanalen på brädan i kanten till vänster. en sån har jag inte sett förut…

  • philippos

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 05:39

    Nån som vet varför alla ställer sin bräda på fen när den står på stranden. Fenan måste ju ta ordentligt med stryk.

  • peter-andersson

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 10:13

    Det är ju sand under så det är nog ingen fara med fenan.

  • s

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 15:38

    Ser bra ut!

    Den till vänster med kanalerna är den nya Compstyle! Till den är det nya Arrows Trixx kopplat. Arrows kommer för övrigt med ett nytt wave/freestyle segel till nästa år, intressant!

    Brädan med stjärnan vet jag inte vad det är, vet någon? Är det nya Maui Project? Den ser ganska stor ut i alla fall, den har rundad nos o tail.

    Staffan

  • oscar

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 19:50

    och kolla in nya mistral emotion på http://www.looping.de samt JP 2003 på http://www.rikswindsurfing.co.uk

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 20:37

    Snyggare? Det går inte att få en bräda så mycket snyggare och träffsäkrare enn en MP-02. Det finns tillräckligt med stjärnor, rändet och sträck så det räcker på alla tyskbrädor.

  • joeithafish

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 20:42

    en anledning till att ställa brädan på fenan när det är trångt på stranden är att segel lätt blåser runt och kan gå sönder om de trycks ned på en fena.

  • tomtenissen

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 23:15

    För att inte tala om vad en fot kan om man trampar på den.

  • surfskutt

    Medlem
    29 juni, 2002 vid 14:25

    Du får allt ta bra stora steg om du ska lyckas trampa på en fena som sitter fast på en bräda smile.gif

  • tomtenissen

    Medlem
    29 juni, 2002 vid 21:30

    Inte nödvändigtvis! Tänk dig själv att du går och släpar på segel och bräda, och framför ena foten ligger det en upp&nervänd wavebräda med 20 cm fena. Inga problem för den att gå igenom hela foten om den är vass. Aj säger jag bara.

  • joeithafish

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 12:27

    Jag undrar om du lyckas trycka fenan genom foten och om man inte ser brädor som ligger ivägen ska man nog hålla sig en bit ifrån andra surfare, solare och annat som kan ligga på stranden samt köpa en vit käpp!crazy.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.