Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder från Grönhögen tidigare i veckan.

Taggad: 

  • Lite bilder från Grönhögen tidigare i veckan.

    Publicerad av fnassel på 22 augusti, 2014 vid 07:36

    Jag, Christina Hörnberg och Joel Lindgren åkte ner till Grönis för att fånga lite vind i början av veckan. Vi hade fantastisk segling i 4,0-4,7 vindar både Måndag och Tisdag. Under Måndagen hotade Mörka moln över fastland mest hela dagen men vi klarade oss med bara enstaka skurar. Vinkeln tillät inte att vi fick öva allt för mycket på vår vågridning men det blev en underbar hopp session. Joel börjar bli rätt kaxig och hoppar högre än jag någonsin sett live förut.
    Jag hoppas att ni inte blir alltför uttråkade av våra bilder, men då jag avslutade med att skada knät har jag lite mer tid än väntat att spendera framför datorn. Skärpan och kvalitén är kanske inte den bästa, men jag är som nybörjare på fotografering och har ingen fotoshop.
    Vill passa på att tacka för hjälpen jag fick med att ta mig iland och för att min utrustning blev väl omhändertagen!
    Håll till godo.

    challgren svarade 9 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fnassel

    Medlem
    22 augusti, 2014 vid 07:42

    Några bilder till

  • dr-masse

    Medlem
    22 augusti, 2014 vid 08:00

    Ser fint ut, tack för fina bilder. Gillar den här, soft och högt.

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=66432&d=1408693098[/IMG]

  • sailortrash

    Medlem
    22 augusti, 2014 vid 08:11

    det ser grymt grymt fint ut där nere…

  • fnassel

    Medlem
    22 augusti, 2014 vid 08:14

    @ Masse, Det blir Joel som får ta åt sig äran för det hoppet. Långt ifrån hans högsta, men det högsta vi fick på bild! 🙂

  • challgren

    Medlem
    22 augusti, 2014 vid 09:19

    Gött med rapport från Öland också!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder från Grönhögen tidigare i veckan.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.