Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Lite blött…

  • Lite blött…

    Publicerad av _frippe_ på 6 augusti, 2008 vid 12:10

    Jag var på plats i ett mycket regnigt Skälåker straxt efter klockan två. Jag valde mellan 5.0 och 5.7 men bestämde mig till slut för det senare och freestyle waven. Under tiden jag riggade tyckte jag att det rasslade rätt bra i träden och mycket riktigt, vinden hade ökat. När jag kom ut på vattnet så var jag duktigt överriggad så efter två vändor åkte jag in igen. På vägen upp till bilen funderade jag på om det var 5.0 eller 4.5 så för säkerhets skull kånkade jag ner båda två samt vågbrädan.

    När jag kom ner till vattnet igen hade vinden minskat så jag stack ut med 5.7 igen. Det gick att köra med men det blev mest speedande så jag åkte in och bytte till 5.0. Körde sedan ca 1,5 timmar och det var faktiskt riktigt kul även om det var inomskärs och knappt några vågor att hoppa på. Det blev mest fram och tillbaka segling, som i och för sig var rätt kul, men jag satte även något slag och hör och häpna, en duck jibe. Det måste ha varit 15 år sen sist 🙂

    Mer…

    _frippe_ svarade 15 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Lite blött…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.