Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Lite "buggar"

  • Lite "buggar"

    Publicerad av adde på 15 januari, 2006 vid 21:51

    Lite ssmå, småpryttlar…

    I snabbmeddelande inläggen kan man välja att lägga in en länk. Men då får man “länkar ej tillåtna”

    I bloggen står det “senast sedda film”, men på inmatningssidan står det “favoritfilm”.

    Annars börjar det styra upp dig riktigt riktigt bra, bloggen tror jag kan bli en hitt. Skall dona lite med mallen…

    /adde

    Kjellorix svarade 18 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Kjellorix

    Gäst
    29 januari, 2006 vid 22:58

    Söndag kl 02,30 när jag va här, hängde sej bara Steffo plötsligt,
    när jag fick nytt slammer worm virus larm, och blockerade källan.
    jag blockerar omedelbart “för evigt” alla ip som åstadkommer Slammer worm larmet,
    har blockerat femtiellva ip-nummer på sista tiden, för slammer.worm.

    steffos blockerades totalt (error page), tills jag hittade och tog bort den blockeringen.

    Slammer worm larmar ofta, men bara ibland planteras virus i brandväggen, och bara där.
    Det är dubbelarm hänger alltid ihop, SQL_SSRP_StackBo, och W32/SQLSlammer.worm virus,
    vet inte vad dom gör verkar inte va något direkt farligt. gissar att det öppnas en bakdörr.

    Ni kan ha ett Slammer.worm virus, som ni inte vet om att ni har !
    bara McAfee AVERT Stinger (singelexe-fil), som man hämtar gratis på McAffes hemsida kan hitta/rensa,
    Nod32 & F-secure hittar inte slammern.
    första gången jag körde stinger hittades/rensades 6 virusfiler i ISS BlackIce defender.
    BlackIce är inställd att larma bara vid riktiga värsta intrången.
    Stinger är inställd för att scanna bara ISS katalogen, manuellt.
    och hittar alltid slammervirus, direkt efter larm från en ny oblockerad ip. (varge dag)

    Hur kunde er ip skicka slammer på mej, gissning’ någon hacker kör hide’ip’ via er server. ?!?.

    Det blir bara värre nyss tryckte sej viruset in, från en blockerad ip-adress !!!

    Alla vet inte det här, BlackICE Defender är värsta brandväggen, av värsta F,D, hackers.
    Så dom som inte har den, ser inte dom här intrången.

    Lite hårt att ingen kommer med svar, så det är bara att lägga ner.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Lite "buggar"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.