Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite film: Cabel 2.0 Härryda/Landvetter

  • Lite film: Cabel 2.0 Härryda/Landvetter

    Publicerad av above_the_law på 23 oktober, 2010 vid 08:07

    Vet inte om jag postat denna redan, men men…
    [ame=”http://vimeo.com/16082065″]Cable Wake Nov 2010 on Vimeo[/ame]

    sourra svarade 13 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • lelleee

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 14:46

    jag fattar inte, är den filmad i framtiden eller har ni bara satt standarden för nästkommande månad?
    Va sugen man blev på att åka lite nu, va e det för vattentemp där uppe?

  • above_the_law

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 15:24
    Lelleee;636909 wrote:
    jag fattar inte, är den filmad i framtiden eller har ni bara satt standarden för nästkommande månad?
    Va sugen man blev på att åka lite nu, va e det för vattentemp där uppe?

    Nej då, systemet med två stolpar där “löparen” bara går fram och sedan tillbaka kallas 2.0, av någon anledning;-).
    Den är i o f s lite av ett “Test/pilotprojekt” inför ev större anläggning om markägaren och kommunen gillar det…
    Vattnet är kallt så klart, men med en 6.5.4 klarar man sig ju i +1 grad så…

    Sedan går det ju att använda den när snön kommer och isen lägger sig:-)!
    Går även utmärkt att bygga fett bigjump med hjälp av de höga vallarna ner mot grustaget! Kan blir riktigt bra tror jag i a f:-)

  • dak

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 15:47

    Grymm film 😉 JAg har exact samma klipp på Nicolai med min kamera, blev lite konfunderad först men sen insåg jag ju att vi filmade bägge2 sköjjjjjj, har du ingen film på pierre när kan svimma oxå ???

  • above_the_law

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 18:15
    dak;636917 wrote:
    Grymm film 😉 JAg har exact samma klipp på Nicolai med min kamera, blev lite konfunderad först men sen insåg jag ju att vi filmade bägge2 sköjjjjjj, har du ingen film på pierre när kan svimma oxå ???

    Nej, men du bör ju ha en hel del film på din filmkamera, som JAG filmade när Rip Curl Europa Team i Snowboard körde, från vattnet och under ifrån kickern. Du säljer väl inte kameran utan att tanka hem dom klippen va?!
    Kom igen och producera nu Danne:-)!!!
    Jag vill se…

  • haze

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 18:29

    Ja håller med Linus att ni ligger i framtiden… Eller har jag missat sista veckan i okt? Trodde det var nov om lite mer än 7 dagar..

  • above_the_law

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 07:40
    Haze;636934 wrote:
    Ja håller med Linus att ni ligger i framtiden… Eller har jag missat sista veckan i okt? Trodde det var nov om lite mer än 7 dagar..

    Asså, nu trillade kronan ner… Men, -“Fel belopp kuken kapas”!, ha ha.
    Jag är ju arbetslös och anser ju rent allmänt att tideräkning är överskattat, så om det är oktober eller november har jag ingen ordning på nu för tiden.
    Det känns ju som december t o m;-)
    Tack för uppdateringen Linus och Hasse…:cool2:

  • svinet

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 10:23

    redigt nice! jag är med nästa år eller på snö om det blir ngt

  • sourra

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 15:10

    Fan jag höll ju på att frysa bort där för flera veckor sedan och då var det hela 10 grader i vattnet.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite film: Cabel 2.0 Härryda/Landvetter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.