Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite frame-grabs ifrån Torö Jan 9 2005

  • Lite frame-grabs ifrån Torö Jan 9 2005

    Publicerad av frippe75 på 1 februari, 2005 vid 19:29

    Håll till godo i vintermökret.
    Jag har inte haft tid att klippa ihop något ännu men det blir väl av snart… Det blir nog lite mer “feel-good” stuk på klippet då jag kom alldeles för sent för alla fantastiska manövrar…. grabbarna hade surfat sedan ottan..

    calle_b svarade 19 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • frippe75

    Medlem
    1 februari, 2005 vid 19:29

    Fick inte in bilderna

  • frippe75

    Medlem
    1 februari, 2005 vid 19:57
  • gurra1978

    Medlem
    1 februari, 2005 vid 20:01

    Oj vilka härliga förhållanden. Synd att man inte var där confused.gif Jorå, såklart man var grin.gif. Det ska bli kul att se en liten teaser när du fått tid att redigera. Det brukar vara värt att vänta på dina filmer. De är ju såååååååå grymma.

  • dude

    Medlem
    2 februari, 2005 vid 11:45

    Det är grym kvalité på bilderna för att vara från en vedeokamera! Men jag antar att du bara kör med det bästa smile.gif

  • calle_b

    Medlem
    2 februari, 2005 vid 12:20

    mera, mera, mera. Giv mig film!

    Håller med att det är ofantligt grym bildkvalité för att vara frame-grabs… Hela filmen lär juh inte vara liten, tur att man har bredband.. wink.gif

    hej svej

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite frame-grabs ifrån Torö Jan 9 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.