Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite rapport fron KPWT i brasil

  • Lite rapport fron KPWT i brasil

    Publicerad av virena på 8 november, 2009 vid 22:03

    Tjohoo!

    Då var hela spektaklet över. Först en helg med kiteshow och sedan en vecka KPWT. I sommras skrev jag till KPWT och bad dem köra en tävling för kidsen. De sa att de hade ev tankar på det och när de anlände här så startade den första Junior tävlingen. Eudazio vann och Set tog hem andra platsen. Mina två favo ungar här. Sen klantade sig inskrivningssnubben och glömde skriva upp eudazio på pro tävlingen. Han erkände att han hade gjort fel men att han inte kunde ändra på felet. Det hela ledde till att eudazio inte fick vara med, vilket var himla tråkigt, då han vunnit över tomas flera gånger som tog hem tredje platsen. Vann gjorde så klart Evrando från lagunen Cauipie för andra året i rad.

    Om det är nån som vill läsa mer om livet här i brasil så kan ni läsa på min resdagbok

    http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=&section=blog

    virena svarade 14 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • virena

    Medlem
    8 november, 2009 vid 22:07

    Lite bilder

  • erika

    Medlem
    17 november, 2009 vid 19:01

    kul att få updates från brasilien!!!! hur länge e du kvar?

  • virena

    Medlem
    19 november, 2009 vid 11:37
    erika;588684 wrote:
    kul att få updates från brasilien!!!! hur länge e du kvar?

    Hallloj!

    Det ar grymt har, har dock ingen aning om nar jag skall aka hem, nan gang mellan 31 jan och senare:smile:. Vart haller du hus just nu?

    KRAM

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite rapport fron KPWT i brasil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.