Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite uppdateringar

  • hakman

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 08:28

    Helvette va du landade den dubbeln! Grymt!

  • Surf4Life

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 12:15

    sjukt bra!! :shocked:

    funka bra i firefox , mindre bra i IE för mig, om någon mer har problem att kika på filmen.

  • dr-masse

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 12:39

    Oh, en dubbel! Tror, faktiskt, att det är första gången jag ser en svensk sätta en (?), härligt å se!

    Fasen, ni har ju lika bra koll på era framåtar som jag har på att…. ööööh, hmmmm… trä nedhalstampen rätt.

    Borde inte Andy satsa på push-forward, förresten? Med den enorma kollen han har på a: push och b: delayed forward så…. 😀

  • jester

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 15:06
    Quote:
    Fasen, ni har ju lika bra koll på era framåtar som jag har på att…. ööööh, hmmmm… trä nedhalstampen rätt.

    Och skaffar du Prydes förlängare behöver du inte ens den kunskapen längre… 🙂

  • challgren

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 15:22

    Tarkett-golv 😉

  • surfslusken

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 18:02
    dr Masse;621137 wrote:
    Borde inte Andy satsa på push-forward, förresten? Med den enorma kollen han har på a: push och b: delayed forward så…. 😀

    Släpp bardisken nu Masse o kliv ut på dansgolvet, såna ladda han på i SA redan januari -08.

  • n-555

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 18:35

    Martin citerad från onsdag, i dyp alvor..

    -“Det går ju inte att trena på dubbel ju, grejorna håller jo inte!”

    Skills på Martin og Andreas, stand outs her i Pozo båda två!

  • snaffe

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 20:09

    Grym film och segling!!!!
    Man vill ju bara ut och köra.

    http://www.windsurflund.se

  • dr-masse

    Medlem
    16 juli, 2010 vid 20:25
    surfslusken;621158 wrote:
    Släpp bardisken nu Masse o kliv ut på dansgolvet, såna ladda han på i SA redan januari -08.

    Har du, mitt föredöme i allt, någonsin släppt bardisken?

    Just det.

    Åsså ere skillnad på att ladda och landa… Fast klart impad att han gått för det, och känns rätt givet med hans enorma koll i luften, att se Andy ladda hopp är alltid så skönt!

  • surfslusken

    Medlem
    17 juli, 2010 vid 08:49
    dr Masse;621174 wrote:
    Har du, mitt föredöme i allt, någonsin släppt bardisken?

    Just det.

    Jo, framåt 02:13 när ordningspersonalen hotar me att knacka loss mina nävar från disken me batongen, igen, om ja inte masar mej hem sä har de hänt.

    Åsså va de väl “satsa” du efterlyste. Kankse va mitt misstag att tolka “satsa” som “ladda” fast du egentligen mena “Landa”???

  • dr-masse

    Medlem
    17 juli, 2010 vid 09:11
    surfslusken;621209 wrote:
    Åsså va de väl “satsa” du efterlyste. Kankse va mitt misstag att tolka “satsa” som “ladda” fast du egentligen mena “Landa”???

    Du rätt, jag fel. I min inspiration skrev jag lite vinad, då kan det tydligen bli fel men också lite kul. Vad gör man inte för att hålla liv i en tråd, även om den handlar om typ en träningsbok? 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite uppdateringar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.