Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite V & Å, lite SUP, lite Ola, lite 2011

  • doc

    Medlem
    26 september, 2010 vid 23:50

    Kul liten rulle trots halvdana förhållanden, men du skulle kunna kosta på dej lite långsammare panoreringar och zoomningar in och ut. Man blev lite yr ibland. Och en enbensstativ gör underverk för bildstabiliteten.

  • oaxen

    Medlem
    27 september, 2010 vid 08:49

    Kamerakontrollerna gör att zoomningarna är som de är – lite för snabba. Jag kör alltid med trebensstativ, men blåsten gör att det skakar trots det. Panoreringarna funkar bättre och bättre. Men de är knepiga att få bra trots oljedämpat huvud.

  • doc

    Medlem
    27 september, 2010 vid 09:29

    Jag håller med. Jag föredrar enbensstativ, eftersom mitt trebensstativ är alltför trögt. Det hackar i panoreringarna. Som tur är har jag ett långsam-zoomläge också. Men inte full-HD.
    Ahh, det finns alltid en pryl till att drömma om…

  • tompasurfer

    Medlem
    27 september, 2010 vid 17:08

    Coola filmer Patrik, framförallt Åsa dagen i slutet på augusti (funderar just på varför jag inte var där, eller så var jag det fast tidigare på dagen). Vem var det som tuggade vitvatten i Örebro (vi känner alla igen oss när man har sina sämre dagar).
    Hälsa Mackan att det var grymt kul att se han SUP’a på Roxen, vågorna var bara minimalt mindre än på Koua….not.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite V & Å, lite SUP, lite Ola, lite 2011

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.