Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Litet filmforsok fran Cumbuco

  • Litet filmforsok fran Cumbuco

    Publicerad av virena på 18 januari, 2010 vid 23:56

    Hej hopp!

    Jag har inte pa nagot som helst satt tankt att jobba som filmklippare eller liknande och ar helt efterbliven nar det galler datorer. Ville helt enkelt bara skicka en liten halsning fran varmen, sa ni kan spara alla kommentarer om hur illa gjord filmen ar och istallet lara mig nar jag kommer hem:grin: sa kanske det kan bli fler filmer nasta ar:)

    [ame=”http://www.vimeo.com/8826513″]Virena Wild Kite Life Cumbuco on Vimeo[/ame]

    hengo svarade 14 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • pepa

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 10:12

    Fan va gött Virena! Bästa jag sett tror jag. Får se lite treor på de där sköna kickerserna som rullar in på slutet där nästa gång!

  • betbangan

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 12:42

    Hellooo! Kul och se hur duktig du blivit. Majornas nya världsstjärna!:wink:
    Hälsningar från Andy

  • martent

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 14:56

    fan vad dålig!!!!!! nää den var grym om inte annat var du jäkligt duktig på kita!!!

  • gadget

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 17:16

    Bästa tjejkörningen jag sett ifrån en svensk!

  • samhansson

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 18:16

    Jaa! Det var bra ladd, kul att se!

  • mangsta

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 19:55

    Hallå eller!

    Vart juh tokgrymt det där, bra jobb o posta mer filmer pronto tack…:)

    /Mangan

  • tote

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 20:46

    Fan va härligt att se! Vilken skön känsla man fick i magen :smirk:. Snökite i all ära men shit va man längtar efter sol o bad…

  • svinet

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 21:01

    Jävligt bra jobbat Virena! Ser redigt cleant ut med bra ladd!!

  • virena

    Medlem
    20 januari, 2010 vid 14:09
    Pepä;595550 wrote:
    Fan va gött Virena! Bästa jag sett tror jag. Får se lite treor på de där sköna kickerserna som rullar in på slutet där nästa gång!

    Ja, dom där treorna får vänta lite, håller på och försöker med “bilnd jude” och “KGB”, ibland riktigt nära och ibland lååååångt ifrån. Tror att min högerarm snart är dubbelt så lång som vänsterarmen:laugh:. Men det skall gå….böhöver bara träna lite mer

  • tomw

    Medlem
    20 januari, 2010 vid 20:36

    Du har det bra Virena.

    Fortsätt så.

    Livet ä kort.

  • dak

    Medlem
    21 januari, 2010 vid 08:13

    Riktigt nice. Helt klart den bästa “tjejfilmen” på jättelänge. Du kan ju snart tävla i pkra 😉 …

  • above_the_law

    Medlem
    21 januari, 2010 vid 08:54

    Imponerande Virre!
    …och då menar jag inte åsnepålen i början;-) utan ffa åkningen, men även själva filmensnutten (Jao?).
    Vad var det för tävling du stod högst på prispalen på? Grattis hur som helst:-)
    Hälsa Jao och om Håkan, Rolle och Henke är kvar.

  • wakenils

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 01:35

    fint virena! vad grym du ar!
    vart ar du nu/nasta resmal?

  • virena

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 13:11
    TomW;595708 wrote:
    Du har det bra Virena.

    Fortsätt så.

    Livet ä kort.

    Bara att instämma, livet är underbart:grin:

    Håller just nu på att lära ett utav kidsen här med den ena kiten du lämnade här. Han kommer att bli grym! Kan redan passa bomen 3 eller 4 gånger när den hänger i ett träd. Han är uppe och kör på brädan lite grann nu. Snart är han den nya hadlow:smirk:

    Nico; det var bara en lite tävling i Paracuru downwinder 1a pl och vågor 2a. Gillade du inte “donkydicken” Japp, det var Joao med de uggly galsögonen. Han hälsar tillbaka.

    Nils; det ser ut som att du har det grymt gott i Oz också. Jag drar till St Maarten och seglar runt till alla grymma kitespots med Kahuna Travel i två i feb. I mars drar jag och Joao till Peru och surfar. 1 månads semester, skall bli gryyyyyyyyymt!

  • hengo

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 17:09

    Jädrar, den där hade jag missat.
    Fint laddat, visste inte att det fanns så duktiga damer i svea! väldigt fint skär tyck ja

    förutom möjligtvis en anna e-sparre 🙂

    bra också med blåtonen, för å få bort den tråkiga cumbucolagunlooken från filmen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Litet filmforsok fran Cumbuco

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.