Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Litta surf i Peru

  • Litta surf i Peru

    Publicerad av virena på 30 mars, 2010 vid 03:31

    Hejsan hoppsan!

    Här kommer lite bilder från Mancora, Peru. Har ju blivit bortskämd efter alla resorna till brasilien, så var ju tvungen att välja ett ställe med varmt vatten.

    Mancora är grymt på alla sätt och vis. Det finns bara ett problem. Sjukt mycket folk och bara ett bryt. Galna Peruaner som droppar in i allas vågor som om de vore havets gud. Eftersom jag inte e så himla grym på att surfa så håller jag mig lite mer vid sidan av (där det också är super crowded) och får ta vad som blir över. Joao är lite tuffare än jag, så har knött sig in. Idag var det dock lite vind, så alla snobbsurfare som bara gillar spegelbanka vågor satt på stranden och hängde. Perfekt för mig:) äntligen kunde jag ta mig längs ut i de superchoppiga vågorna och fånga dem från början. Men nu är det snart slut på det roliga och hemma i sverige lär det väl inte bli något surf.

    virena svarade 14 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • virena

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 03:38

    några bilder till

  • milkman

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 05:46

    När kommer du hem?

  • luuddee

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 13:25

    nice =)

  • virena

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 13:41
    Milkman;603737 wrote:
    När kommer du hem?

    Alldeles för snart:smile: 5 april. 🙂 Tänkte försöka komma upp till stockholm och kolla in butikenrunt 4-5 maj. Ses snart:)

  • _sofia_

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 14:40

    Sjyst våg! Lätt att du hade den ballaste brädan!

  • gurra_g

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 14:56

    Ser trvligt ut:) Snygg bräda!

  • wakenils

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 16:08

    nice virena! livin the life… välkommen hem!!

  • samhansson

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 17:26

    hur finansierar du dina resor?

  • virena

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 22:08
    SamHansson;603874 wrote:
    hur finansierar du dina resor?

    Jobbar tex varje dag i brasilien, bor gratis och ater billigt och inte festar. I brasilien lever jag nastan gratis.

  • kika

    Medlem
    30 mars, 2010 vid 22:34

    Shit, Virena!!!! Vad underbart! Jag längtar hem till Brasilien men det blir Frankrike i sommaren. Har du varit där?

    Ah… vai ter um evento de kite em Gotemburgo em abril. Se vc estiver por lá quem sabe não nos vemos???

    Grande abraço pra tí e pro João!

  • virena

    Medlem
    31 mars, 2010 vid 15:16
    Kika;603940 wrote:
    Shit, Virena!!!! Vad underbart! Jag längtar hem till Brasilien men det blir Frankrike i sommaren. Har du varit där?

    Ah… vai ter um evento de kite em Gotemburgo em abril. Se vc estiver por lá quem sabe não nos vemos???

    Grande abraço pra tí e pro João!

    Oi Erika! Que legal, um evonto de kite em Gotemburgo. Quando? E qem vai organizar? Me liga quando vc chega no Gotenburgo. Eu vou estar por ai o dia 5 de abrilo, o Joao vai chegar o dia 8. Um abraso, Joao mandar outro:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Litta surf i Peru

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.