Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Look! Look! Look! (Film från Bonaire)

  • Look! Look! Look! (Film från Bonaire)

    Publicerad av hakman på 22 april, 2009 vid 22:31

    Efter 3 månaders på Bonaire är jag till slut tillbaka i Svedala igen, och efter massor av datorproblem har jag äntligen lyckats sammanställa den första delen av filmen Look! Look! Look!. Under sista veckan på ön filmades 6 sessions med mig, Kiri, Payo, Björn, Taty, Jörgen, Youp och min lillasyrra Ellen.

    Tiden på ön har varit helt sjukt rolig, och jag kommer hem till Fiskebäck med mer inspiration än vad som kan vara hälsosamt – så nu fattas det bara att hoppas på att det kan blåsa lite här på andra sidan atlanten också.

    Ni vet vart ni hittar den: Straightouttafiskeback.blogspot.com, hemsidan som kommer att ge er färsk action från västkustens hetaste freestylespot, under hela våren.

    Håll utkik efter del 2…

    Håkman

    S-1988

    hakman svarade 15 år sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • tim-eriksson

    Medlem
    23 april, 2009 vid 05:51

    Tjusigt sa damen!

  • styret

    Medlem
    23 april, 2009 vid 06:32

    såg jag ett discofinger?
    426 OG-style!

  • philippos

    Medlem
    23 april, 2009 vid 07:49

    Fet rulle!

    Ser fram mot uppföljaren.

  • callep

    Medlem
    23 april, 2009 vid 08:54

    Cleeeant!!!!

  • hakman

    Medlem
    23 april, 2009 vid 16:03

    Nu finns den även i bättre ljud- och bildkvalité, på Vimeo. Ta en koll vetja.

    (Samma kanal)

    Håkman

  • niklas_s

    Medlem
    23 april, 2009 vid 17:24

    Grym film Hakman! Du seglar ju som en gud! Skjyst stil nu me, du kommer ju fa ligga i fisken i sommar! Ja kommer hem om nara veckor sa rockar vi. Kom till Egypten om du har cash, du hade alskat dehar, vind, duktiga seglare, turistbrudar och magsjuka, sjukt najs!!

    Tare lugnt

    //
    Niklas Strahlen
    S-4444

  • niklas_s

    Medlem
    23 april, 2009 vid 17:27

    Lagg upp lite feta moves pa kiri om du har! lite sanna secret som han kommer kora pa pwa!

  • militaren

    Medlem
    23 april, 2009 vid 18:46

    välkommen hem. skön rulle. många nya trix :). vi syns på vattnet.

  • kapten-k

    Medlem
    24 april, 2009 vid 08:59

    Såg riktigt trevligt ut. Grymt konstiga gippar bara, jag tänkte kolla och se om jag kunde snappa upp något, men alla gippar hade sån där konstig snurr… Det blir kanske så när det är varmt i vattnet om man inte har cambers i seglet.

  • danneman

    Medlem
    24 april, 2009 vid 20:53

    asså musiken hakman! den sög.. grymt impad på dina framsteg på tricken .. la la la la lala la la! gahhhh!

  • hakman

    Medlem
    26 april, 2009 vid 15:57

    Kolla http://www.continentseven.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Look! Look! Look! (Film från Bonaire)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.