• anonym-anvandare

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 20:37

    har inte handlat av dem själv men jag har ställt en del prisförfrågningar etc och alltid fått snabba och seriösa svar. Tror nog att de är att lita på.

  • highway

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 07:10

    Jag har handlat där och det var inga problem,, UPS levererade till dörren smile.gif

  • enlight

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:19

    Förstår nada av tyska!
    Hur mycket tar de i frakt?
    Tex segel eller bräda.

  • basse

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:54

    Prova denna länken så kanske du fattar mera!!

    http://www.looping.de/index_english.htm

  • the_novice

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 11:18

    Frakten för en bräda är ganska dyr pga försäkringen, har för mig att det låg på ca 90 euro för en bräda men då har man ju också garderat sig för fraktskador och slipper chansa som med Keppler…

  • enlight

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 11:28

    Lol!
    Tack Basse! Blåser bra här i Östersund nu (13m/s med byar upp till 19m/s) vilket göt att jag sitter på jobbet och inte kan tänka! wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:06

    Jag har handlat och är mycket nöjd. Ett stort plus i kanten för den välorganiserade webshopen. Det är bara att välja märke, modell, färg, storlek, osv. och lägga i korgen.

    Sen är det inget strul om någonting skulle paja. Jag reklamerade en mast som gick av. Fick tillbaka pengarna utan knorr. Riktigt fin service faktiskt.

    Perra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.