• bopung

    Medlem
    27 oktober, 2006 vid 19:13

    funkar erstaviken på nv eller?

  • bjornen

    Medlem
    27 oktober, 2006 vid 19:22
    Oregistrerad wrote:
    Var i Stockholm kör vi om det håller i sig

    Kanske ?
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44792

  • lars_e

    Medlem
    27 oktober, 2006 vid 19:58

    Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.

  • bjornen

    Medlem
    27 oktober, 2006 vid 20:05
    Lars_E wrote:

    Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.

    Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:

  • Oregistrerad

    Gäst
    27 oktober, 2006 vid 20:06
    Bopung wrote:
    funkar erstaviken på nv eller?

    ja, den kan va byig men ibland ok. ganska platt.

  • argulander

    Medlem
    27 oktober, 2006 vid 21:13

    Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas

  • bjornen

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 06:45
    Bjornen wrote:
    Lars_E wrote:

    Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.

    Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:

    Jag hoppar vindsurfing idag det blir för kallt för mig. Såg att det skulle blåsa bra på tisdag enligt windguru och minusgrader. Det får bli materialvård och ladda inför en tidig vår…

  • hanlar

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 07:44
    argulander wrote:
    Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas

    SWC ska ju fungera på NV står det på hemsidan.

  • electric

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 08:28
    hanlar wrote:
    argulander wrote:
    Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas

    SWC ska ju fungera på NV står det på hemsidan.

    Det står faktiskt NV kuling 🙂 – och nån kuling är det inte tal om nu :(. Möjligen kan Sandvikens brygga funka nu på fm, men ändå tveksamt eftersom vinden är under avtagande.

  • bopung

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 08:56

    jag sticker till erstan nu och kollar. hoppas kunna köra ngn timme där innan vinden lägger sig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.