Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lördag i gbg-trakterna
-
lördag i gbg-trakterna
Publicerad av ag på 12 november, 2010 vid 11:27Någon som skall ut och isf var?
alohasurfer svarade 14 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Ösregn! Nej tack. Draken blir ju helt jäkla tokblöt och jag har ingenstans att torka den.
-
Hydrolift;639260 wrote:Ösregn! Nej tack. Draken blir ju helt jäkla tokblöt och jag har ingenstans att torka den.
nu hade jag inte tänkt mig ut innan 08:00 så ösregn ska det väl inte bli direkt, åtminstone inte i rågelund enligt YR
-
Nu börjar jag bli riktigt sugen…. kan man köra våtdräkt än eller är det torris som gäller?
Jag har en NPX anno 2011 5/4/3 extra rash och huva och handskar så kanske det går eller vad säger ni?
-
Lance;639302 wrote:Nu börjar jag bli riktigt sugen…. kan man köra våtdräkt än eller är det torris som gäller?
Jag har en NPX anno 2011 5/4/3 extra rash och huva och handskar så kanske det går eller vad säger ni?
Så jävla kallt är det inte. Jag har kör med en 5/3 inne på fjärde året nu. Har iof långa cykelbyxor under och en polotröja av ull under. Det viktigaste är handskar!! Utan neoprenhandskar så är du körd. När tempen börjar komma runt 1-2 grader i vattnet så tar jag på mig ett par extra strumpor också.
Ses imorn grabbar!
Good winds!!!
-
Sydvästliga i morgon, då funkar ju Askim kalas!!! Tror jag kör där, det ska inte regna i Götet på hela förmiddan heller, bara söderut!
-
Tror jag drar till Rågelund vid sju rycket, sedan blir det nog lite våg vid Stenudden.
Eller kite vid udden direkt, får se hur jag känner imorgon.
Peter
-
Alohasurfer;639329 wrote:Sydvästliga i morgon, då funkar ju Askim kalas!!! Tror jag kör där, det ska inte regna i Götet på hela förmiddan heller, bara söderut!
kanske gör jag dig sällskap, kommer strax efter 12 isf.
-
Låter bra! Det är ju trots allt lkördag och man vill sova och äta en lång stor frukotst först 🙂
-
Alohasurfer;639342 wrote:Låter bra! Det är ju trots allt lkördag och man vill sova och äta en lång stor frukotst först 🙂
+1. Det vill man helst varje dag =)
-
Drar till Vitasand – Stenvik Åsa och surfar nu |===============)
-
Alohasurfer;639329 wrote:Sydvästliga i morgon, då funkar ju Askim kalas!!! Tror jag kör där, det ska inte regna i Götet på hela förmiddan heller, bara söderut!
verkar ligga för mycket på V för askim, blir nog getskär för min del
-
Jag blev sjuk istället och fick ingen surf alls, många svordomar blev det 🙁
Logga in för att svara.