Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lördag i gbg-trakterna

• hydrolift

Medlem
    12 november, 2010 vid 14:24

Ösregn! Nej tack. Draken blir ju helt jäkla tokblöt och jag har ingenstans att torka den.

• ag

Medlem
    12 november, 2010 vid 15:32
    Hydrolift;639260 wrote:
    Ösregn! Nej tack. Draken blir ju helt jäkla tokblöt och jag har ingenstans att torka den.

nu hade jag inte tänkt mig ut innan 08:00 så ösregn ska det väl inte bli direkt, åtminstone inte i rågelund enligt YR
    meteogram.png

• proddan

Medlem
    12 november, 2010 vid 17:11

Rågelund så klart !!

• lance

Medlem
    12 november, 2010 vid 18:36

Nu börjar jag bli riktigt sugen…. kan man köra våtdräkt än eller är det torris som gäller?

Jag har en NPX anno 2011 5/4/3 extra rash och huva och handskar så kanske det går eller vad säger ni?

• proddan

Medlem
    12 november, 2010 vid 19:54
    Lance;639302 wrote:
    Nu börjar jag bli riktigt sugen…. kan man köra våtdräkt än eller är det torris som gäller?

Jag har en NPX anno 2011 5/4/3 extra rash och huva och handskar så kanske det går eller vad säger ni?

Så jävla kallt är det inte. Jag har kör med en 5/3 inne på fjärde året nu. Har iof långa cykelbyxor under och en polotröja av ull under. Det viktigaste är handskar!! Utan neoprenhandskar så är du körd. När tempen börjar komma runt 1-2 grader i vattnet så tar jag på mig ett par extra strumpor också.

Ses imorn grabbar!

Good winds!!!

• alohasurfer

Medlem
    12 november, 2010 vid 21:08

Sydvästliga i morgon, då funkar ju Askim kalas!!! Tror jag kör där, det ska inte regna i Götet på hela förmiddan heller, bara söderut!

• kiters_se

Medlem
    12 november, 2010 vid 21:49

Tror jag drar till Rågelund vid sju rycket, sedan blir det nog lite våg vid Stenudden.

Eller kite vid udden direkt, får se hur jag känner imorgon.

Peter

• ag

Medlem
    12 november, 2010 vid 22:27
    Alohasurfer;639329 wrote:
    Sydvästliga i morgon, då funkar ju Askim kalas!!! Tror jag kör där, det ska inte regna i Götet på hela förmiddan heller, bara söderut!

kanske gör jag dig sällskap, kommer strax efter 12 isf.

• alohasurfer

Medlem
    12 november, 2010 vid 22:54

Låter bra! Det är ju trots allt lkördag och man vill sova och äta en lång stor frukotst först 🙂

• oskarryden

Medlem
    13 november, 2010 vid 07:31
    Alohasurfer;639342 wrote:
    Låter bra! Det är ju trots allt lkördag och man vill sova och äta en lång stor frukotst först 🙂

+1. Det vill man helst varje dag =)

• kiters_se

Medlem
    13 november, 2010 vid 07:56

Drar till Vitasand – Stenvik Åsa och surfar nu |===============)

• ag

Medlem
    13 november, 2010 vid 09:49
    Alohasurfer;639329 wrote:

verkar ligga för mycket på V för askim, blir nog getskär för min del

• alohasurfer

Medlem
    14 november, 2010 vid 08:31

Jag blev sjuk istället och fick ingen surf alls, många svordomar blev det 🙁

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lördag i gbg-trakterna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.