Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag läjet

  • jat

    Medlem
    7 augusti, 2011 vid 07:46
    easyrider;664586 wrote:
    Inget ännu rrd väntar på plats .

    mvh john

    äum…. är det inte söndag idag? Du har väntat länge…

  • doc

    Medlem
    7 augusti, 2011 vid 13:35

    Dax för update kanske?

  • easyrider

    Medlem
    7 augusti, 2011 vid 15:57

    5.0 ok

    mvh john

  • rrd

    Medlem
    7 augusti, 2011 vid 17:21

    Helt ok 4.7-segling i drygt 3 h, vinden kom vid 10-tiden. Bäst i början med den klassiska S-vridande till S/SV. Lite fina vågor längre ut. Men det droppade totalt på em. Kanske Kite-kaos också…ca 35-40st ute

    Veckan ser lovande ut.

  • doc

    Medlem
    7 augusti, 2011 vid 22:16

    Fin SUP på kvällen men den utlovade vindökningen kom inte före mörkret så vindsurfgrejorna fick stanna i bilen. Med SUP som backup är det ändå aldrig bomkörning…

  • rrd

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 09:41

    Sååå fin fm med 5.3/FSW85 o cleana vågor som byggts upp under natten. Tom lite sideshore…

    PS Det är alltid lördag i Lejet

  • mes

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 10:29
    Doc;664704 wrote:
    Fin SUP på kvällen men den utlovade vindökningen kom inte före mörkret så vindsurfgrejorna fick stanna i bilen. Med SUP som backup är det ändå aldrig bomkörning…

    Var det du med Naishen och badshorts? Jag missade som vanligt allt kul. Stressåkte från Ölands djurpark och kom till Lejet lagom till vinden dog…som vanligt…

  • doc

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 21:36

    Nixpix. Har inte haft råd med nån ny Naish ännu. Kör på en NahSkwell 9’6″. Sålde ju min 7’8″ för att kunna SUPa med barnen och det har oplanerat lett till en massa timmar på vattnet både med och utan ungar, på plattvatten och i vågor. Funderar på att lägga ner det här med vindsurfing annat än med småsegel och SUPa mer! Jag har för länge sedan tröttnat på bomkörningar och kite – jovisst, men pumpa, pumpa, äsch…
    Blir nog en fitness-SUP och en vågSUP till nästa år. Horses for courses…

    Fick min första läppträff på SUP idag i Apel, medan frugan hade introduktionskurs i vågsurfing strax intill. Gött!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag läjet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.