Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag ser grymt ut på södra västkusten

  • kamaaina

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 09:10

    Tyvärr verkar vinden dö ut lagom till det att jag slutar jobbet…. mad.gif

  • basse

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 09:16

    Tråkigt men det verkar bli väst hela veckan!!! nu är det våran tur!!!

  • kamaaina

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 09:17

    Har du prognoser för nästa vecka Basse!!!!
    OK, jag var inne på Windguru, och där fanns ngra dagars framförhållning såg jag. I så fall kan ju Tisdag, Onsdag bli fina. Fast om man jämför dagens prognos för windguru och ex DMI eller foreca så verkar windguru rätt snåla med vinden, eller e de bara realistiska????

  • canoya

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 09:37

    På Windguru kan du få 180-timmarsprognoser = 7,5 dygn. I alla fall om du registrerar dig (gratis), även på wap.

    /Håkan

  • kamaaina

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 11:18

    Gött då e de bara att registrera sig…

  • the_novice

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 11:46

    Jag kan inte surfa heller idag pga av jobbet mm, men imorgon bitti blir det helt klart en tur till Apel!
    Wettercentrale har ju också lite längre prognoser och tisdagen ser bra ut…

  • mag

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 13:25

    Den DMI-bilden har man saknat. Tyvärr är de olika prognoserna olika ambitiösa på vinden, allt från 5 till 13. Undrar om meteorologerna korkat uppredan på fredagen?
    Det blir i alla fall ingen sovmorgon imorgon.
    /Magnus

  • clemens

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 15:16

    Man ska ta vara på dom ytterst få tillfällena att vara motiverad att gå upp tidigt, händer inte många gånger i mitt liv. Kommer förmodligen sticka till habo runt kl 9 morrnbitti.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag ser grymt ut på södra västkusten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.