Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördagssurf i Skåneland
-
Lördagssurf i Skåneland
Publicerad av fredrik-no1 på 14 maj, 2004 vid 20:46Vart ska folket köra i morgon? Själv funderar jag starkt på att dra till JP på förmiddan. Vad sägs?
/Freddan
sirgomez svarade 20 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Höllviken? Vindarna ska ju ligga rätt imorgon lördag. Var brukar folk hålla till på stranden?
-
Det finns en parkeringsplats ända nere vid havet där är det som man brukar vara kan inte missa den ligger precis vid vägen vid trafikljusen innan bron.
-
Vi kommer att va vid JP från ca. 12 och frammåt…
Måste bara till Hgb. en liten stund först ; )
//Pan
-
Kom till Örbyängar mellan Rå och Rydebäck, här e massa folk, bra musik och ni kan prova massa prylar och har vi tur med vinden så drar vi över sundet….
Surfer.se
kiteaddicts.net -
Ok hur gick det igår? Lyckat? En annan gick ju och våndades hela dagen på ett bröllop! Typiskt.
-
Det blåste pung. Jag körde med nian i JP och stundtals kunde jag inte gå baklänges fast jag hade max depower. Jag fick även släpa ut Pan i vattnet med en 11:a. Han hängde i luften och sprallade, men när han fick brädan på fötterna så var det lugnt. Kort sagt apmycket vind och solsken!
/Freddan
-
jag körde i Ängelholm med 12 och det riktig bra – jag tror 3 timmer eller så var jag ute och lekte med 1 meters vågor – helt underbart!
Logga in för att svara.