Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Luleå? Nu?

  • Luleå? Nu?

    Publicerad av jaffar på 18 december, 2010 vid 18:54

    Har precis flyttat till Luleå och söker därefter människor som är sugna på att köra lite.
    Vad finns det för nätverk här uppe?

    Köra imorgon kanske?

    perl svarade 13 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bokhylla

    Medlem
    18 december, 2010 vid 20:15

    Du har kitesweden i Luleå, trevliga killar!

  • perl

    Medlem
    21 december, 2010 vid 21:42
    jaffar;642490 wrote:
    Har precis flyttat till Luleå och söker därefter människor som är sugna på att köra lite.
    Vad finns det för nätverk här uppe?

    Köra imorgon kanske?

    Såg inte ditt inlägg förrän nu, men det blev inget på söndag (kallt). Vi körde dock både fredag o lördag, norra hamnen. (Man parkerar vi dagiset.)

    Isvägarna ut mot Hindersön är nu stängda, har blåst upp vakar, så det är inte så lyckat att dra ut dit. Isen inne i stan är dock kanon, och nu har vi säkert 30 cm puder dessutom.

    Du når mig/oss på 070 376 8150, vi åker alla dar det i blåser och (även en del dagar då det inte blåser….Speed3-21:)

    Per o Iris

  • jaffar

    Medlem
    2 januari, 2011 vid 16:01
    perl;642737 wrote:
    Såg inte ditt inlägg förrän nu, men det blev inget på söndag (kallt). Vi körde dock både fredag o lördag, norra hamnen. (Man parkerar vi dagiset.)

    Isvägarna ut mot Hindersön är nu stängda, har blåst upp vakar, så det är inte så lyckat att dra ut dit. Isen inne i stan är dock kanon, och nu har vi säkert 30 cm puder dessutom.

    Du når mig/oss på 070 376 8150, vi åker alla dar det i blåser och (även en del dagar då det inte blåser….Speed3-21:)

    Per o Iris

    Där ser man! Såg två pers på bräda där på lördagen vid dagiset. Hade precis varit ute en sväng på en frusen sjö nån stans söderut. Låter kul. Hör av mig framöver!

  • perl

    Medlem
    3 januari, 2011 vid 07:54
    jaffar;643415 wrote:
    Där ser man! Såg två pers på bräda där på lördagen vid dagiset. Hade precis varit ute en sväng på en frusen sjö nån stans söderut. Låter kul. Hör av mig framöver!

    Gör så!

    /Per

  • perl

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 17:49

    Söndag ser ut att bli sweet, så alla som är sugna på Kite i Luleå, dra på er overallerna och kom ut till södra hamn!!! (Blev en sväng på Porsöträsket i natt)

  • perl

    Medlem
    16 januari, 2011 vid 08:57

    NU kör vi, södra hamn Luleå, 7 m/s!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Luleå? Nu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.