• hbgkitare

    Medlem
    27 september, 2007 vid 10:41

    Jonstorp har jag hört! Testar gärna imorgon om det är vind efter 16.30!

  • skotten

    Medlem
    27 september, 2007 vid 12:58

    erm I donno if wind is gonna be a problem tomorrow

  • larssa

    Medlem
    27 september, 2007 vid 18:23

    Hur blir det med fotosession på lördag Marcus?

  • selle

    Medlem
    27 september, 2007 vid 21:30

    ser ju ut som att de blir blåsigt NO imorgon.
    JONSTORP hela dagen lång!!

  • hbgkitare

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:46

    @Larssa 418411 wrote:

    Hur blir det med fotosession på lördag Marcus?

    Jo, om det blåser blir det en heldag med film och foto på lördag.
    Prognosen har ändrat sig lite till det sämre men vi får väl hoppas på att Lundåkra levererar.
    Vad säger du annars om lite partaj på kvällen, lite öl och whisky (har ganska mycket hemma på grund av dåliga drickagäster)?

    Kom gärna med nåt bra förslag att göra i helgen då tjejen inte är hemma, jag har inte lust att bli liggande i soffan en lördagkväll!

  • djevulen

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:51

    @Larssa 418411 wrote:

    Hur blir det med fotosession på lördag Marcus?

    kolla även utvälinge,ligger längst in i bukten vid ä-holm,tror det kan vara ett guldställe vid no ,var ofta där och vindsurfase på det glada 80 talet,,,man går ut på en sandö och mellan sandön och fastlandet är det helt platt

  • tim

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:55

    Jag hjälper dig gärna att tömma spritförådet imorgon Marcus. Hur har det gått med filmen från i måndags?

  • hbgkitare

    Medlem
    28 september, 2007 vid 08:55

    @djevulen 418549 wrote:

    kolla även utvälinge,ligger längst in i bukten vid ä-holm,tror det kan vara ett guldställe vid no ,var ofta där och vindsurfase på det glada 80 talet,,,man går ut på en sandö och mellan sandön och fastlandet är det helt platt

    Kollade in Utvälinge på sjökortet, ser ut att vara ganska mycket sten där eller?

  • hbgkitare

    Medlem
    28 september, 2007 vid 08:57

    @Tim 418550 wrote:

    Jag hjälper dig gärna att tömma spritförådet imorgon Marcus. Hur har det gått med filmen från i måndags?

    Tim?? Vem är du??
    Har inte hunnit sätta ihopa nån film ännu, vill ha lite mer material så att man kan göra en lite längre film! Hoppas att man kan filma lite igen i helgen.

  • hbgkitare

    Medlem
    28 september, 2007 vid 09:00

    Ahaa, det är du Billy som är Tim!
    Du är självklart välkommen till en aftersurf-kväll på lördag, dä gör vi det vi skulle gjort förra helgen!

  • larssa

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:52

    @Hbgkitare 418548 wrote:

    Jo, om det blåser blir det en heldag med film och foto på lördag.
    Prognosen har ändrat sig lite till det sämre men vi får väl hoppas på att Lundåkra levererar.
    Vad säger du annars om lite partaj på kvällen, lite öl och whisky (har ganska mycket hemma på grund av dåliga drickagäster)?

    Kom gärna med nåt bra förslag att göra i helgen då tjejen inte är hemma, jag har inte lust att bli liggande i soffan en lördagkväll!

    Okidoki!
    Hoppas på bra kiteväder. Skall nog hjälpa dig att bli av med spriten 😉
    Vi kan väl börja ikväll?

  • larssa

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:55

    @Hbgkitare 418548 wrote:

    Jo, om det blåser blir det en heldag med film och foto på lördag.
    Prognosen har ändrat sig lite till det sämre men vi får väl hoppas på att Lundåkra levererar.
    Vad säger du annars om lite partaj på kvällen, lite öl och whisky (har ganska mycket hemma på grund av dåliga drickagäster)?

    Kom gärna med nåt bra förslag att göra i helgen då tjejen inte är hemma, jag har inte lust att bli liggande i soffan en lördagkväll!

    OK, vi hoppas på bra kiteväder till i morgon.
    Klart jag kan hjälpa dig med spriten, men kan vi inte ta det i Rydebäck ikväll stället?
    Och du, dra inte alla gästerna över samma kam. Jag gjorde ett bra jobb tycker jag, sen att ni bjudit in en massa andra klena gäster e ju inte mitt fel 😉

  • djevulen

    Medlem
    28 september, 2007 vid 15:46

    @Hbgkitare 418566 wrote:

    Kollade in Utvälinge på sjökortet, ser ut att vara ganska mycket sten där eller?

    vi gick alltid ut på den lilla sandön å körde till höger om den,,men det var ju några år sen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.