Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra surf idag?
-
Lundåkra surf idag?
Publicerad av davids på 25 augusti, 2005 vid 08:40Någon som är sugen? Vädret är väl sådär men vinden är ju fin ut både enligt dmi och foreca.siktar på att vara där vid 14 tiden…
anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag tänkte dra dit. Har du kollat med någon om dte är vind där ännu?
-
jag vill ha vågor dock… anna ska vi inte köra söderut istället?
-
Jag är på halva vägen, vet ej om jag ska dit än. hade varit nice,blåser ju men regnet….
Tomas -
Svar till:
Någon som är sugen? Vädret är väl sådär men vinden är ju fin ut både enligt dmi och foreca.siktar på att vara där vid 14 tiden…
[/ QUOTE ]
Ok, jag drar till lundåkra, där e vind nu av vad jag har förstått. Blöt blir man i vattnet ändå. Tydligen fanns det risk för åska senare idag (inte än på ett tag dock).
Ska du dit så är jag där vid 14 också ?? -
shitt anna du ger dej aldrig. fråga du chrille förresten>??
-
vadå? Idag e de ju bra vind!! Han sa ngt om att laga den idag. Han jobbar ju 8-17 nu så det är inte lika mkt tid..
-
jamen det e kasst väder. eller så e jag knkig för att ja ite kan åka ida. hehe.. hmm.. okej ja de låter gött.
-
Hade ni gött med vind i LA idag?
Här i Hbg blaaaste det på rejält!!!
Var tyvärr rätt byigt och blev lite mycket regn på slutet bara. -
vid 2 när jag kom dit var det ok, ganska byigt men fint med 11a. Senare blev det dock sjuukt stötigt och vinden ökade säkert med 3-4 m/s på 10 min.
-
Var där efter halv tre i går o det var byigt o dåligt väder
-
Svar till:
Senare blev det dock sjuukt stötigt och vinden ökade säkert med 3-4 m/s på 10 min.
[/ QUOTE ]
Det var då jag loftadeinte bra med sånna hastiga vindökningar
-
sjukt skoj igår. Körde 11m2 i 3h mellan 16-19. Fett tryck
Lite byigt och regnigt men så det störde.
Logga in för att svara.