Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lurad av Boards Mag?

  • Lurad av Boards Mag?

    Publicerad av barante på 22 november, 2001 vid 13:35

    Eftersom surfsuget brukar vara extra stort när kölden tar tag i vårt avlånga land, tog jag en pren på Engelska Boards Mag för att stilla vinterabstinensen. Betalade in en dryg femhundring i början av sept. Men har trots flera påminnelsemail varav det sista rätt ilsket ännu inte mottagit ett enda nr.
    Har någon upplevt liknande blåsning?

    /Ante

    anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2001 vid 16:43

    Riktigt dåligt av dom. Mitt tips är att skriva ett verkligt grymt brev och ställa det direkt till chefredaktören John Heyes. Iof så kom det ett Sep/Okt nummer och det kanske trasslade till tidsschemat.
    Boards är bra och Simon Bornhoft är en klart duktig surfare men Windsurf är ett snäpp vassare med Peter Hart. Behöver du hjälp att formulera ett grymt brev hojta till har en viss erfarenhet av sådana vilket du bla kan se i inlägget Nalu 5.0/PartII i “Halll of fame.”
    I såna här fall är mail bara bjäffs. Det som tar är listigt-grymma brev.
    Mvh / Bosse

  • fjant

    Medlem
    22 november, 2001 vid 18:14

    Jag blev totalblåst av amerikanska Windsurfing för något år sedan. Jag betalade, men de registrerade ingen betalning, trots att jag hade ett kvitto.
    Efter ca 9 månader ihärdigt mailande så slutade det med att de betalade prenumerationen plus att de skickade alla tidningar jag missat.
    Numera köper jag mina tidningar hos PressStop. Jag vet, det är dyrt, men man kan ju i alla fall smygläsa tidningen och kolla om det är något intressant innan man köper…

  • dr-masse

    Medlem
    23 november, 2001 vid 12:39

    Häpp! Har precis motsatt erfarenhet av det magget, fixa pren på webben och har fått såväl dubletter som oväntat lång prenumeration… (säg inget till amrisarna).

    Kul att få blarran i lådan och billigare än i kiorren!

    Surfa På!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 november, 2001 vid 13:35

    Ja, ja men gissa varför. Dom ha ju såklart läst dina tyska
    inlägg på konfen så dom vågar inget annat.
    Mvh / Swedish Airforce.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 november, 2001 vid 06:24

    Tjena!
    Har just gjort lika dant och det tog ca 4 dagar tills det rassla till i brevlådan. betalade då via internet. du får maila dom och gnälla , lycka till.

    PS. Reportaget från sista wave tävlingen i Irland var kanon läsning. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lurad av Boards Mag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.