Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maj-Juni vart?

  • mes

    Medlem
    9 mars, 2011 vid 19:50

    Inte bara jag som har hajnojja…skönt med fler som vågar komma ut ur garderoben.
    Kanarieöarna skulle jag kunna tänka mig. Får väl ta en hutt innan surfen. Betydligt bättre hajmässigt än många andra ställen. Bra också om det är många på vattnet så att jag kan knöka in mig i mitten enligt stimprincipen.
    Har nå’n sett den coola filmen där några segelbåtar ligger ute mitt i havet och någon filmar en tjej som simmar mellan båtarna…? Map hajar…
    🙂

  • mag

    Medlem
    9 mars, 2011 vid 20:16

    Tur att inte hajarna har åkgräsklippare!! Eller har de det på Kanarieöarna kanske?

    /Magnus

  • htn

    Medlem
    9 mars, 2011 vid 20:37
    Ola H.;648971 wrote:
    Och glöm inte den där kvinnan som blev mördat förrförra sommaren. Karaktöären på resterna av kvinnan fick polisen att först anklaga maken för att ha mejat ned henne med åkergräsklipparen. Men sedan visade sig den skyldiga vara en irriterad älg (avslöjad när SKL hittade älgsaliv i kvarlevorna).

    Det där hände inte långt ifrån där jag bor (på fritiden). Det var en riktig snackis på bygden.
    Vore otrevligt att möta en sån irriterad älg i farleden…simmande älgar är ingen jätteovanlig syn…har i.o.f.s inte sett nån när det blåser så det är nog lugnt.

  • jat

    Medlem
    10 mars, 2011 vid 05:46

    Jag kan följa med till Kanarieöarna. Jag har jaktlicens. Även portabelt jakttorn. Jag testar i helgen om alla saker får plats i min boardbag. I så fall hakar jag.
    Jag kan skjuta alla Älgar åkandes på åkgräsklippare under tiden du surfar.

  • mes

    Medlem
    10 mars, 2011 vid 07:48
    JAT;649040 wrote:
    Jag kan följa med till Kanarieöarna.

    Är du snygg?

  • nachoman

    Medlem
    10 mars, 2011 vid 08:23

    Undvik bara att se ut som en säl så är du säker! Har du svårt med det kan du försöka att se ut som en pigg och frisk säl så finns det nog en och annan tysk i närheten som lockar hajen mer.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maj-Juni vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.