Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måla brädan.

  • Måla brädan.

    Publicerad av donpedro på 21 september, 2006 vid 19:25

    Hallå, jag har nu gjort en lagning på min bräda och undrar vad jag ska använda för färg att måla sissta lagret med. Funkar de bra med vanlig sprayfärg ala OKQ8 eller måste man köpa nåt riktigt dyrt å jävligt? Stog inne på OK idag och tänkte köpa deras men de stog att de va rostskydd å grejjer i den e de obra eller spelar de ingen roll stod oxå at man kunde använda den på båt. Hur gör ni andra??

    endy svarade 17 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bananen

    Medlem
    21 september, 2006 vid 19:57

    Jag målade med Mekonomens fälgfärg. Den är stenhård och blank. Finns visserligen inte i så många kulörter… Kostade 80 spänn tror jag. Har målat med den förut, blir kalas!

    Kolla resultatet på min tråd (jag postatde precis innan dig) http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44147

    // Lycka till

  • willswing

    Medlem
    22 september, 2006 vid 07:33

    Borde det inte funka med Lexan-färg!?
    Det är ju sån färg man målar radiostyrda bilkarosser med. Den är både bränsletålig, och så krackelerar den inte vid böjning……
    Borde funka??

  • emilvikingstrand

    Medlem
    22 september, 2006 vid 07:53

    biltemas hobbyfärg är skit bra.

  • endy

    Medlem
    22 september, 2006 vid 07:53

    Biltema har hobbyfärg i en massa kulörer, bra priser runt 40 spänn burken, köp en primer när du ändå är där!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måla brädan.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.