Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 11 månader sedan av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 11 månader sedan av Anonym anvandare.
När man började misströsta och nästan trodde säsongen var slut, så händer detta.. Solsken och bra vind och 5. 2 kvm hela dagen.
Det bästa av allt är att det var inte speciellt kallt i vattnet heller. Utan torrdräkt och vantar och ändå inte frusen. Vi var ett stort gäng i Björlanda som utnyttjade detta.
Javisst var det bra idag! Men jag hade trott på lite mer folk ändå…
Jag kände inte igen dig (fast jag borde, köpte inte jag lite prylar av dig?), när kom du?
Jag kom vid 11-tiden och seglade till ca15.00 men jag seglade mest ute i Björlandakilen. Du brukar väl mest hålla till inne i viken, eller har jag fel..
I vilket fall som helst var jag ganska trött och nöjd, när jag åkte hem.
Jo, du har köpt prylar av mig förra året. (Jag brukar ha en gul X-Tiga bräda eller andra Tiga brädor som kännetecken)
tiga är bäst, inget slår dom.
Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke
For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser
Progressive Web App (PWA) har installerats.
eller Skapa konto