Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag och tisdag…

  • ollep

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 15:45
    sourra;538021 wrote:
    Vi får se, vi får se. Det finns ett särskilt ställe jag tänker på men jag måste eliminera dig om jag visar det så det får kanske bli nåt annat. Rågelund? Eller så unnar man sig lite Läje…

    Haha gulp, jag avstår helst att bli eliminerad så vad sägs om att haka på samåkning till Varberg? Ulriken som han heter här på zonet träffade jag i Askim idag. Vi bestämde mer eller mindre (iaf preliminärt att samåka i hans finfina surfbuss) att sticka till Varberg imorgon, Läjet förslagsvis. Om prognosen håller sig då såklart.

    Btw Ulrik vilken tid var det du kunde slita dig imorgon?

  • roland

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 16:10

    Var det non vind då i Askim då?

  • emill

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 16:50
    Roland;538084 wrote:
    Var det non vind då i Askim då?

    Pendlade mellan 7-9ms, hyffsad riktning enligt min mening men hade nog varit jämnare om det legat mer åt SV än SSV.

  • ulriken

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 17:14

    Hallå BennyTC…Kom just hem från Askim! Runt 12 i morgon kan jag kom loss, kanske tidigare! Vi blir 3 som åker, ringer lite senare…Ha de´så länge….

  • ladfors

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 17:49

    Är det varberg som gäller imorgon och vilken tid sticker folk ner isåfall? Jag har ju ingen som helst kolla på spotsen runt götet men tänkte packa bilen och ge mig ut imorgon… finns plats om nån vill klämma in sig.

  • ollep

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 17:53
    ladfors;538104 wrote:
    Är det varberg som gäller imorgon och vilken tid sticker folk ner isåfall? Jag har ju ingen som helst kolla på spotsen runt götet men tänkte packa bilen och ge mig ut imorgon… finns plats om nån vill klämma in sig.

    Tjenare! 🙂

    Vi hade tänk Varberg och Läjet (Träslövsläge/kohagen) om prognosen håller sig vill säga. Får bevaka DMI under kvällen och på morgonen imon.

  • sourra

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 18:03

    Hur dags?

  • ollep

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 18:16

    Pratade precis med Ulrik och vi tänkte åka från götet runt 12 tiden. Tyvär så har prognosen ändrat sig rätt ordentligt, DMIn ser tvek ut. Vi bestämde iaf att vi håller det preliminärt och så får vi ser hur det ser ut imorgon. Känns inte värt att åka till Varberg på 5-8 m/s utsikter. Passar tiden dig om det ändrar sig igen?

  • sourra

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 18:38

    Njää, kommer inte ifrån förrän 3 eller 4 så jag kanske får ta kvällsskiftet på stranden då.

  • zo0

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 19:09

    askim funkade idag. imorgon blir nog bättre har mer tid än 45 min session också. ses där då……..

  • wakenils

    Medlem
    30 mars, 2009 vid 19:38

    tog med ett par vantar hem från askim…. som någon borde sakna

  • smaskens

    Medlem
    31 mars, 2009 vid 11:17

    Det var gött igår. Snart kan man börja med shortyn :laugh:

  • emill

    Medlem
    31 mars, 2009 vid 21:20

    Hur gick det idag Benny och Ulriken? =) Fick ni åkt något?

  • ollep

    Medlem
    1 april, 2009 vid 05:39
    Emill;538301 wrote:
    Hur gick det idag Benny och Ulriken? =) Fick ni åkt något?

    Vi skippade faktiskt Varberg igår, DMIn visade ljusblått när vi ville ha grönt:smile: Hoppas på gott väder och bra vind tills nästa vecka istället! Hur gick det själv, fick du något gjort?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag och tisdag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.