Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag surf Stockholm

  • tabi

    Medlem
    14 november, 2004 vid 18:22

    Tänkte dra ut på fågelöudde vid tolvsnåret…
    Det kan nog bli bra där tror jag.

  • gurra1978

    Medlem
    14 november, 2004 vid 18:22

    Jag tänker köra Torö kl 07:00-10:00 grin.gif No more, no less för plugget kallar efter lunch mad.gif

  • jonasp

    Medlem
    14 november, 2004 vid 18:25

    ledig tisdag men o det kan bli ngt då men jag har inga handskar än och ingen möjlighet att skaffa innan tisdag. svårt alltså.

  • johnm

    Medlem
    14 november, 2004 vid 20:51

    Jag kommer t Torö på morgonkvisten…

  • semivaken

    Medlem
    14 november, 2004 vid 21:12

    ja torö ska jag nog lyckas ta mig till, jag är ju redan halvvägs hehe wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 november, 2004 vid 10:30

    Tänkte dra till Fågeleudde nu. Är det någon som har kollat vinden där? Verkar som vinden skall hålla hela dagen. Varmt e de också. Hoppas någon mer är där. smirk.gif

  • jonasp

    Medlem
    15 november, 2004 vid 10:38

    hmm vad tror du om fågelö imorgon?
    kanske kan stöka om i schemat så att jag kan dra till biltema i dag o va på lidingö imorgon.

  • tabi

    Medlem
    15 november, 2004 vid 10:51

    Jag kommer ut om ca två timmar, hoppas du e kvar då…
    Värdelöst att köra själv tycker jag, och alla andra polarna har redan bangat.

    Imorrn verkar det bli riktigt bra oxå, inte riktigt lika mycket vind som idag men det kommer garanterat gå av…
    Får se när jag kan dyka upp imorrn, måste kolla schemat först.

    Vi ses på fudde!

  • jonasp

    Medlem
    15 november, 2004 vid 15:41

    Jag är nog där vid halv 11-11 imorgon om jag inte stannar hemma på erstaviken. Kör tills det blir mörkt eller vinden dör. Men ser det dåligt ut imorgon drar jag nog inte så långt.

  • jaz

    Medlem
    15 november, 2004 vid 22:21

    Jo, det blev rätt skön eftermiddagssegling vid fudde. Först fin planing med 6.2 och vid ca 15:00 halv storm med hagelbyar och vita jäss över hela viken. En rejäl blixt satte också lite spänning på tillvaron. grin.gif Det kanske blåste uppåt 18 m/s som mest i byarna. Skulle nog funkat att segla i längre om jag kunnat spänna ut nedhalet bättre men masten var för kort. Kanske sista dagen innan vintersesongen med sådan tropisk värme (9-12 grader). Synd att man inte kan lösa det där med vinterhandskar för det är häftigt att segla lite off-seson. wink.gif

  • hellgren

    Medlem
    15 november, 2004 vid 22:27

    Tja!

    Verkar som att jag kanske hamnar uppe i sthlm till våren/sommaren. Finns det shysst ställen där?
    Bra locals? Blir lite nervig när man kollar klipp på andra trådar här på konfen. crazy.gif

    /Hellgren

  • jonasp

    Medlem
    16 november, 2004 vid 08:09

    Jag drar fan dit idag. måste få lite surf innan snön kommer. det e 3 grader just nu men det blåser bra. klart väder så det kan bli bättre i solen. är där vid 11 ungefär..
    (vid örskär blåser det 20… tongue.gif

  • calle

    Medlem
    16 november, 2004 vid 10:06

    Hmm, bra ställen beror väl på vad man är van vid.
    Men trevliga locals det finns det gott om, alla jag träffar brukar vara väldigt trevliga smile.gif
    / Calle

  • sirjohnirie

    Medlem
    16 november, 2004 vid 10:16

    Tja!
    Det finns både bra ställen och det “lokala” surfgänget är ett mycket trevligt sällskap smile.gif, liksom det lokala gänget på västkusuten då man kommit ner för att dela lite vågor&vind!
    Välkommen upp, i sverige är vi så “få” att vi fortfarande bryr oss om varandra istället för att konkurera och slåss wink.gif

    /Johan

  • hellgren

    Medlem
    16 november, 2004 vid 12:57

    Haha! Jadu det låter ju toppen!
    Nybörjare (fortfarande efter 2-3 år) vet ni, så bara det finns lite lagom med vind, och kanske nån trevlig människa att prata lite med och få lite tips av så är jag jätte nöjd. smile.gif

    /Hellgren

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag surf Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.