Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag, Torö SNÄÄÄLLLLAAAAAAA!!!!

  • Måndag, Torö SNÄÄÄLLLLAAAAAAA!!!!

    Publicerad av schnitzler på 11 maj, 2011 vid 17:27

    Med risk för att prognosen totaldör, men jag blev så lycklig när jag såg att det finns chans till vind!

    SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLLAA!!

    fnassel svarade 13 år sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jesper-b

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 21:21

    Good damn, nu får vi leva på hoppet ett tag. Ser att även onsdag skulle kunna vara nåt. Får kanske boka av mötena då. Måndag hyfsat clean, så en elak cross on Torö skulle verkligen smaka gott. Mycket gått. Godare än gott. Fasen, rent förbaskat asgott. En sån där goingdag när vågorna är stora, kraftfulla och elaka (skulle spola upp slusken ända upp till nya dasset och handikapparkeringen om han vågade ta sig dit). Kan för övrigt bli hopp även på plats! /JB

  • dr-masse

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 06:30

    Det kommer att hända. Jag är bortrest med jobbet på måndag.

    Fast – det är ju bara GFS proggen (windguru) som visar detta… ?

  • fnassel

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 06:37

    Håller med Masse,
    Klart det blir vind när man är uppbokad över öronen!

    Hoppas Ni andra får en kanondag eller 2 tycker det ser ut som om söndag kan bjuda på lite vind längre söderut.

  • petter

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 07:08

    En prognos som går från rak väst till rak ost på ett dygn och sedan tillbaka till rak väst ett dygn senare känns grym!!! men det är ju 180 graders vriden man går och hoppas på, torö går av… 😉

  • goose

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 07:37

    Dream on…..prognoserna pekar åt alla håll men det verkar hända något av model större mån-tors nästa vecka.

    Fnassel, var ska du köra på söndag? Verkar som det ska blåsa ostligt på söndag em/kväll. Jag kör då vid surfklubben. Måste någon gång testa mitt nya FireFly!

  • fnassel

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 09:40

    Jag blir på Öland i helgen,

    Kanske kan bli sen kväll hemma, beror på när vi lämnar ön.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag, Torö SNÄÄÄLLLLAAAAAAA!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.