Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag Varberg

  • _sofia_

    Medlem
    21 december, 2008 vid 16:01

    E lit lätt sugen på de, bokat en sak efter lunch så kanske kör innan i A-bay. Sen blire julklapps inslagning me kusinen emma och käka risgrynsgröt och ha i en påse mandel så vi säkert blir gifta 😉

  • magnuzon

    Medlem
    21 december, 2008 vid 17:36

    Tjena!

    Jag är sugen, är det A-bay eller björkäng som gäller på nord väst?

    Någon mer från Göteborg som vill med ner, har två platser i bilen.

    /David 0701-759453

  • wer

    Medlem
    21 december, 2008 vid 18:09

    Passar egentligen bättre med före lunch för min del med men ska kolla hur de ser ut på em… kommer gärna ner men har tyvärr ingen egen bräda med mig ner över jul. please somebody help?:)

  • litease

    Medlem
    21 december, 2008 vid 18:35

    @magnuzon 522227 wrote:

    Tjena!

    Jag är sugen, är det A-bay eller björkäng som gäller på nord väst?

    Någon mer från Göteborg som vill med ner, har två platser i bilen.

    /David 0701-759453

    hänger gärna med men kan inte garantera det tyvärr. utgång ikväll så får se hur kvällen slutar.. :)när är du tillbaka? börjar jobbet två i stan igen. ring innan du åker imon. 0761876616
    niklas

  • nic

    Medlem
    21 december, 2008 vid 18:38

    edit: vi åker nog söderut.

    nic

  • magnuzon

    Medlem
    21 december, 2008 vid 19:42

    @Litease 522239 wrote:

    hänger gärna med men kan inte garantera det tyvärr. utgång ikväll så får se hur kvällen slutar.. :)när är du tillbaka? börjar jobbet två i stan igen. ring innan du åker imon. 0761876616
    niklas

    Jag tänkte sticka hyfsat tidigt, så vara tillbaka i stan tills två borde funka.
    Ringer dig imorgon bitti och kollar läget.

    /David

  • above_the_law

    Medlem
    21 december, 2008 vid 23:39
    nic;522240 wrote:
    edit: vi åker nog söderut.

    nic

    Har du fixat barnvakt nic?

    Antar att det är Dalen eller K-viken som gäller… Skulle gärna hänga på men kan inte lämnna Filip på dagis förrän kl 10 och måste hämta senast 13.30 p g a inskolning och personalbrist:-(.
    Några tips på lösning;-)???

    Annars satsar jag nog på vågsurf i Åsa Stenudde mellan 10.30-12.30. Inte fy skam det heller eftersom jag nu har en Psycho 2:a, he he.

  • nic

    Medlem
    22 december, 2008 vid 06:52
    above_the_law;522299 wrote:
    Har du fixat barnvakt nic?

    Antar att det är Dalen eller K-viken som gäller… Skulle gärna hänga på men kan inte lämnna Filip på dagis förrän kl 10 och måste hämta senast 13.30 p g a inskolning och personalbrist:-(.
    Några tips på lösning;-)???

    Annars satsar jag nog på vågsurf i Åsa Stenudde mellan 10.30-12.30. Inte fy skam det heller eftersom jag nu har en Psycho 2:a, he he.

    japp 😉

    nic

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 08:22
    nic;522318 wrote:
    japp 😉

    nic

    Gott för dig/er:-).
    Då ser jag fram emot lite sköna foton då till kvällen…
    Kör hårt!
    Ps. Du kan väl kolla med Mat vad han tycker om sin nya Xelerator -09?. Var det en 5.10 han skaffat? Är lite sugen på lika dan nämligen…Ds.

  • zilversurfarn

    Medlem
    22 december, 2008 vid 08:33

    Sitter o tvekar, är det nån som är på väg till Apelviken, verkar bli för nordligt för Läjet!? Åker förmodligen dit o rekar vid 10-tiden.
    070-598 16 93

  • djevulen

    Medlem
    22 december, 2008 vid 08:58

    nicco,du e inte sugen på att testa ett ställe här i torslanda,det ska nog funka super på nv,vill ju inte köra själv men tror nog 9an blir lite stor,jag drar vid 11 tiden

  • wakenils

    Medlem
    22 december, 2008 vid 10:20

    jag var visst lite seg iväg idag, nån som vill samåka söderut från gbg? typ nu
    073 621 09 36

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 15:44

    God Damn, va fint det var i A-Bay idag:-)!!!

    22 dec, soligt och hur varmt som helst i Psycho 2:an samtidigt som några av årets bästa swell i viken rullade in till akompanjemang av vnv 15-20 m/s på förmiddagen och lagom många på vattnet!!!

    Då gör det inte så mycket att jag åter igen avslutade med ett haveri och fick öva selfrescue in till stranden;-). Tror jag börjar bli ett riktigt orakel vad gäller selfrescue… Någon som vill ha en lektion, ha ha?

    Det sköna var att nya Psycho 2:an gjorde att jag kom iland helt svettig och var helt oberörd när jag blev spolad av 1,5 gubbe höga vågor fast det är slutet av dec! Vilken dräkt!!!!! Såååå varm, löjligt lätt och smidigare än min NP 4/3:-)!
    Tack för att din bil pajjade Robban, så att vi hamnade i butiken och jag fick tummen ur:-)!

    GOD JUL bröder & systrar!

  • wakenils

    Medlem
    22 december, 2008 vid 16:55

    det var fan byigt på eftermiddan… vad du trashar dina grejer nicco!

  • zilversurfarn

    Medlem
    22 december, 2008 vid 17:41

    Byigt var ordet! Ena stunden full patte, sekunden senare sjönk man igenom och fick vifta med draken upp och ner för att få fart. Men shit va gött det var! Fick äntligen komma ut efter 5-6v på land, och solsken dessutom.

    Jaså det var en våtdräkt, trodde du börjat köra foil Nicco! (Flysurfer har väl en Psycho om jag inte minns fel!?)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.