Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag Varberg

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 18:12
    Zilversurfarn;522407 wrote:
    Byigt var ordet! Ena stunden full patte, sekunden senare sjönk man igenom och fick vifta med draken upp och ner för att få fart. Men shit va gött det var! Fick äntligen komma ut efter 5-6v på land, och solsken dessutom.

    Jaså det var en våtdräkt, trodde du börjat köra foil Nicco! (Flysurfer har väl en Psycho om jag inte minns fel!?)

    Jajjemen ggr två:-).
    Kostar att ligga på topp…
    Skulle väl varit lite tydligare och skrivit O´neill Psycho 2. Ville knappt ta av mig den när jag kom hem. När är nästa fetischfest Kenta;-)!!!

  • mat

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:40

    @above_the_law 522329 wrote:

    Gott för dig/er:-).
    Då ser jag fram emot lite sköna foton då till kvällen…
    Kör hårt!
    Ps. Du kan väl kolla med Mat vad han tycker om sin nya Xelerator -09?. Var det en 5.10 han skaffat? Är lite sugen på lika dan nämligen…Ds.

    Är riktigt nöjd med nya Xelerator!!!! men det är 6’00” jag har och inte 5’10! Helt fantastisk bräda, men verkar som det kommer en del nya grejer också under 09… Suecias, Falle kommer oxo eventuellt med nya spännande grejer, Backdoor och mycket mer!!!!! spännande!!!

  • haze

    Medlem
    23 december, 2008 vid 00:44

    Hmm jag vill oxå….

    Zilversurfaren: Inge fel med Foils. Jag kör bara foils nu i vinter 😉

  • zilversurfarn

    Medlem
    23 december, 2008 vid 01:00
    Haze;522515 wrote:
    Hmm jag vill oxå….

    Zilversurfaren: Inge fel med Foils. Jag kör bara foils nu i vinter 😉

    När sa jag att det var nåt fel med foils? Provar gärna en foil, speciellt på vintern!

  • haze

    Medlem
    23 december, 2008 vid 01:19

    Nä det är sant….. och jag har ju inge vatten heller här i flytande form. För övrigt vill jag köra vågor nu!!!!!!!

  • _sofia_

    Medlem
    23 december, 2008 vid 18:20

    De va banne mej int min dag igår, int kul ah avsluta årets troliga session med en vattenfyll LE. Dessutom ägnade jag större delen av tiden till att bekanta mig med strapless tekniken vilket funkade ok.

    Trodde Yann ah Nic skulle hålla till vid läjet men där va de byigt som bara den så ja drog till A-bay och där va det oxå byigt för min lilla 5a. Jobbigt när kiten hela tiden vill dra åt vänster då tuben int går att fylla fullt med luft, sen ännu jobbigare när den inventerar eller vänder ut-och-in på ngt sätt och jag få ta mig in för trassel, sen ut 4 min med twintip för att kunna köra lit längre ut och hoppar -> kraschar och out “stroppen” öppnas och LE fylls med vatten som jag får bära in, God jul…

  • surfmc

    Medlem
    23 december, 2008 vid 21:05

    @_Sofia_ 522627 wrote:

    De va banne mej int min dag igår, int kul ah avsluta årets troliga session med en vattenfyll LE. Dessutom ägnade jag större delen av tiden till att bekanta mig med strapless tekniken vilket funkade ok.

    Trodde Yann ah Nic skulle hålla till vid läjet men där va de byigt som bara den så ja drog till A-bay och där va det oxå byigt för min lilla 5a. Jobbigt när kiten hela tiden vill dra åt vänster då tuben int går att fylla fullt med luft, sen ännu jobbigare när den inventerar eller vänder ut-och-in på ngt sätt och jag få ta mig in för trassel, sen ut 4 min med twintip för att kunna köra lit längre ut och hoppar -> kraschar och out “stroppen” öppnas och LE fylls med vatten som jag får bära in, God jul…

    Vi hade ju i alla fall tur med vädret 🙂 Hade varit värre om det hade börjat pissregna när du meckade! Soligt och gött. Första session på alltför länge för min del så jag var lite osäker på temp men jag blev förvånad över att det var rätt behagligt i vattnet.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.