Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndagsfilmen…

  • kronaldo

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 06:43

    Vilka jäää*la förhållanden! där missade man något. Ser fram emot hela filmen!

  • mats_o

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 07:00

    NAJZ!! Kul att det fastnade på film, annars börjar man lätt fundera över om det verkligen var så bra eller om man helt enkelt förskönar bilderna efteråt. Men nej, det VAR så bra!! Längtar tillbaka…

  • ola-h

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 07:43

    Ditto Mats. Förhållandena ser ju verkligen sjukt bra ut. Trots diverse vågridningsförsök så tycker jag nästan sekvensen där jag är på väg ut och sedan jippar in på en feting är den coolaste.

  • surfpunk

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 09:59

    Supernice, gött jobb!! Det blir riktigt schysst som på första vågen när du zoomar ut så man får en helhetsbild av hela vågen för att sedan zooma in närmre på seglaren, med för mycket inzoomat tappar man känslan lite, dvs det är min personliga uppfattning.
    Sen är det snyggt när man lägger en del snygga moves i slowmo, typ 0:34 in i denna filmen. Fast dom bästa bilderna sitter ju ändå på näthinnan!

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=RzZO4SPUhjs&feature=fvw”]YouTube – Jaeger Stone – Wizards Of OZ Preview[/ame]

  • above_the_law

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 10:37

    Riktigt Nice:-)!

    Vad är det för kamera och program du använder? Riktigt bra kvalisort tycker jag.

  • per_m

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 12:11

    nu får du ta ledigt och redigera klart…..sitter som naglad ikväll!!
    /P

  • fj69

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 13:23

    Tack skall ni ha, har suttit lite väl mkt framför datorn nu så jag tar weekoff tror jag men den kommer snart, besinna dig Per!, för att svara på din fråga ATL så är det Final cut pro och Canon Legria HF200, som jag arbetat med….Håller med dig Surfpunk och uppskattar kommentaren.

    Fredrik

  • calle_b

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 19:11

    Grymme, tackar för otroligt häftig trailer!

  • henryk

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 20:15

    Fy f… det var det värsta jag sett, dina filmer börjar bli vassare än bilderna..!? Till och med hot seglen ser riktigt bra ut, lyser barnsligt glatt mot de grymma mörka vågorna 🙂 -grymmt!
    /henryk

  • perkele

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 21:11

    Oj oj oj va bra, riktigt najsa förhållande och jäklar vilket jobb du (ni) lägger ner, fantastiskt, verkligen bra, tack!

    /T.

  • fj69

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 06:27

    Tackar tackar, ja vilken prestation att få Hotseglen att se bra ut;-) Men fattar vad du menar Henryk, de tar upp ljuset bra och kontrasterar snyggt mot det murriga…Kul att ni uppskattade det, det är inte alltid förhållanden fastnar på bild, själv tycker jag att när Ola höjdar på öppet vatten – den sjögången skvallrar rätt bra om sizen, såg helt galet ut!

    //Fredrik

  • koa

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 06:29

    Vackert som vanligt Fredrik!

  • fastlandsguten

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 06:44

    Nya hanstholm filmen är inte dum heller, långt och fint mellan vågorna. Vilka riktningar är bäst där?

  • fj69

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 06:53

    Tack Koa, kul! Ja du Guten, får säkert hugg av någon DKräv nu, men vinkeln är vad jag förstår lite känslig. Upp till ssv sägs det var Klittmöller och från vsv Hanstholm, men faktum är att det var ssv när vi drog till HH även om det läade lite så var ju vågorna ojämförbart cleanare och finare, det vred sedan upp till vsv och vinden fyllde upp bukten då var det episkt….så där emellan kommer HH igång. HH rockar!

    Fredrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndagsfilmen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.