Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Många som fortfarande surfar?

  • robin

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 10:55

    Har i och för sig inte kommit i vattnet sedan i fredags, och sedan dess har det blivit rätt kallt, men ett par gånger till måste det allt få bli! Jag hade så kul sist att jag inte riktigt har fått känslan ur kroppen än, så måste ut och prova igen! Jag tror nog att det bästa är att sluta för säsongen efter dåligt surf, så man slipper komma ihåg hur kul det är:-)

    /Robin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 11:04

    Kommer det en solig dag med juste vind kan man nog inte stanna hemma….
    Men om det är nordan som stormar och regnet hänger i luften med en lufttemp på nedåt 5 graderså får det nog va.

  • wisco

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 11:31

    så länge inte isen lägger sig så..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 12:49

    Klart man fortfarande surfar! Annars kan det vara många bra dagar man missar. T ex var annandag jul 1998 en av de bättre under -98 och -99, med strålande sol och riktigt fina vågor i Apelviken. Och med VVKs hitech klubbstuga håller man lätt värmen på land.

  • kris

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 13:36

    Jomen, inte kan man sluta bara för att kylan kommer. Någon nämde annandag jul förra året, det var en höjdardag. Synd att man var ensam på stranden bara.. Hoppas på upprepning i år!

  • windseeker

    Medlem
    22 oktober, 1999 vid 18:58

    Ett tag till ska jag nog faan bita ihop!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Många som fortfarande surfar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.