Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Margaret River/Augusta bilder!!

  • Margaret River/Augusta bilder!!

    Publicerad av davids på 10 december, 2006 vid 16:47

    Lägger upp dessa så länge, kommer fler imorgon men pallar inte mekka med det nu. Håll till godo!

    Första bilden är Main Break i Prevelly.

    Andra bilden är hur det kan se ut när man muckar med revet:)

    Kommer mer imorgon…

    niccoschiller11 svarade 17 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jonaish

    Medlem
    10 december, 2006 vid 16:59

    inga bikini babes..?

  • davids

    Medlem
    10 december, 2006 vid 17:07

    @jonaish 353808 wrote:

    inga bikini babes..?

    “Lägger upp dessa så länge, kommer fler imorgon men pallar inte mekka med det nu. Håll till godo!”

    vilken bit av “Lägger upp dessa så länge, kommer fler imorgon men pallar inte mekka med det nu. Håll till godo!” var det du inte förstod?

  • jonaish

    Medlem
    10 december, 2006 vid 17:37

    Men vilket jävla stolpskott du är…
    Sa jag att du skulle lägga upp fler bilder nu lr?.. NEJ, de gjorde jag INTE!

    Jag undra om du hade några bikini babes bilder bland dom andra du inte har postat!!…

    Är det svårt att säga, ja eller nej ?!!?

    Davids han ville skryta men blev fett besviken, du är sämst i turneringen, lägg dig ner å bara känn på förnedringen!!

  • nundy

    Medlem
    10 december, 2006 vid 18:47

    Vilket program har du använt för att få en sådan fräsig vidvinkel bild?

  • rusiak

    Medlem
    10 december, 2006 vid 19:23

    Gött o se! Har du sprungit på Arild (kallar sig säkert Big A ;)) där nere?

    //Alex

  • sourra

    Medlem
    10 december, 2006 vid 21:31

    @nundy 353833 wrote:

    Vilket program har du använt för att få en sådan fräsig vidvinkel bild?

    Ser ut att stå http://www.panoramafactory.com/ mitt i bilden så antagligen är det den mjukvaran som har fått stå till tjänst. Jag vet att det följer med ett program som heter foto stitch med många Canonkameror som funkar bra och som inte skriver text mitt i bilden. Det ska funka att köra på bilder som är tagna med andra kameror än Canon. Det verkar för övrigt fina fisken där nere i convict land. Resesuget växer sig, om möjligt, ännu större.

  • davids

    Medlem
    11 december, 2006 vid 01:11

    @rusiak 353839 wrote:

    Gött o se! Har du sprungit på Arild (kallar sig säkert Big A ;)) där nere?

    //Alex

    Nope inte träffat honom än, men lär ju springa på honom nån gång snart, bara precis fått mina kites och bräda så nu jävlar… Bara skaffa en bil också så man kan ta sig runt lite.. To be continued…

    @jonaish 353819 wrote:

    Men vilket jävla stolpskott du är…
    Sa jag att du skulle lägga upp fler bilder nu lr?.. NEJ, de gjorde jag INTE!

    Jag undra om du hade några bikini babes bilder bland dom andra du inte har postat!!…

    Är det svårt att säga, ja eller nej ?!!?

    Davids han ville skryta men blev fett besviken, du är sämst i turneringen, lägg dig ner å bara känn på förnedringen!!

    Lär dig språket grabben…

  • niccoschiller11

    Medlem
    12 december, 2006 vid 04:01

    Låter gott!
    Hälsa Arild från mig då också…..Nicco

    Var förresten ute i Aple-bay i em/kväll och det blåste ca 20-25 m/s, var glassiga swell av megatyp och helt solo till solen gick ner och lite till. Körde min moddade Waroo 7:a utan problem…lite kallt men kunde köra utan handskar faktiskt…..lite avis på er gubbs Down under men inte så farligt med tanke på vindförhållandena och “värmen” här hemma, samt att vi drar till Mauritius i jul-nyår:-)

    Häng löst och take care!

    /Nicco

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Margaret River/Augusta bilder!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.