Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport margarita -warmsurfing i Mars!..

  • johan

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 12:51

    Japp Jag och Peter kommer till El yaque i mars.
    Vi kommer antagligen ha filmkamera också.

    Johan

  • danneman

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 15:34

    nej inga surfprlar men sandaler köper du för under hundringen! kanske skor minns inte men jag kan garantera att skor vill du inte gå på Maggan!

  • danneman

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 15:40

    Inga surfprylar tyvärr men sandaler i mängder å skor fanns billigt! skor kommer du inte vilja gå i det e flip flopp som gäller!

    gången ni ser på bilden! det var nog närmare 70 sådana, så man kan verkligen ta det lungt!

  • fastforward

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 17:06

    @Dannnek 360155 wrote:

    Inga surfprylar tyvärr men sandaler i mängder å skor fanns billigt! skor kommer du inte vilja gå i det e flip flopp som gäller!

    gången ni ser på bilden! det var nog närmare 70 sådana, så man kan verkligen ta det lungt!

    Hehe bra, jag menade våtskor som inte går upp så högt på vaden. Jag har rekommenderat polarna att köpa rashguards och ev. sådana våtskor men om det inte finns något sådant där nere så är det bäst de köper det nu. Tack för tipsen iaf.

  • danneman

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 20:17

    Våtskor finns men samma pris som hemma mindre utbud där! Rushguard finns där! inte på marknade men i elYaque!

  • fastforward

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 09:55

    Tackar, då har jag all info jag behöver. Nu är det bara att räkna ner dagarna…

  • militaren

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 13:15

    känns som att det behövts en massa förberedelser inför resan. troligtvis bara för att det är min första utlandsresa med vindsurfing som ändamål. har ju blivit en jävla massa pill med bokning av utrustning och välja det bästa sättet att packa den på. Men det är riktigt gött att det finns ett ställe som konfen så att man kan suga sig åt alla dessa erfarenheter.

    Tog hepatit a+b sprutan i går och så blir det en till precis innan jag åker. men jag måste säga att den var rätt tung att ta :). hade ni samma erfarenhet?

  • fastforward

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 14:05

    vad menar du med “tung”?

    Jag tog den ena hepatiten i höstas så den håller ännu och den andra överförs bara via “vätskeutbyte” mellan människor så den hoppar jag eftersom jag inte tänkt hålla på med sådana aktiviteter 😀

  • surfsession

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 11:20

    Vi var där förra året men missade dennan marknad helt…. 🙂

    Vilken dag e marknaden, antar att den inte e varje dag 🙂 Och var?
    Kommer vara där mellan 25feb-25mars!!

    mvh
    Ström

    @Dannnek 360155 wrote:

    Inga surfprylar tyvärr men sandaler i mängder å skor fanns billigt! skor kommer du inte vilja gå i det e flip flopp som gäller!

    gången ni ser på bilden! det var nog närmare 70 sådana, så man kan verkligen ta det lungt!

  • danneman

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 23:25

    Varje dag mannen! Om jag inte minns fel så ligger det på vänster sida, strax efter Sigo om man kommer från Elyaque! “Sigo” stormarknad typ ica, coop stormarknad!

  • pakke

    Medlem
    20 januari, 2007 vid 09:40

    vad e de för vaccin man måste ta innan? lite ont om tid nu…

  • militaren

    Medlem
    20 januari, 2007 vid 10:10

    @fastforward 360592 wrote:

    vad menar du med “tung”?

    Jag tog den ena hepatiten i höstas så den håller ännu och den andra överförs bara via “vätskeutbyte” mellan människor så den hoppar jag eftersom jag inte tänkt hålla på med sådana aktiviteter 😀

    Jag var så jävla trött när jag skulle ta den sprutan att jag somnade i väntrummet och när jag fick sprutan blev jag tvungen att lägga mig ner en stund för att inte svimma. med andra ord, den var lite tung att ta för kroppen. 😛

  • militaren

    Medlem
    20 januari, 2007 vid 10:17

    @Pakke 360982 wrote:

    vad e de för vaccin man måste ta innan? lite ont om tid nu…

    här är en länk med lite fakta om vaccin man bör ta: http://media.reseguiden.se/cgi-bin/rg/vaccination.cgi?query=Venezuela&event=result&site=expressen&country_id_dest=275

    Sammanfattningsvis så är det hepatit a+b du ska ta och eventuellt något mot magsjuka från apoteket. sprutan mot hepatit a+b tas i två omgångar med ett mellanrum på 1 månad och ger ett skydd på ca 15 år.

    //astalavista

  • pakke

    Medlem
    20 januari, 2007 vid 11:15

    @Militären 360993 wrote:

    här är en länk med lite fakt om vaccin man bör ta: http://media.reseguiden.se/cgi-bin/rg/vaccination.cgi?query=Venezuela&event=result&site=expressen&country_id_dest=275

    Sammanfattningsvis så är det hepatit a+b du ska ta och eventuellt något mot magsjuka från apoteket. sprutan mot hepatit a+b tas i två omgångar med ett mellanrum på 1 månad och ger ett skydd på ca 15 år.

    //astalavista

    Tackar tackar sista minuten som vnligt..

  • tdk

    Medlem
    24 januari, 2007 vid 08:11

    @Militären 360993 wrote:

    här är en länk med lite fakta om vaccin man bör ta: http://media.reseguiden.se/cgi-bin/rg/vaccination.cgi?query=Venezuela&event=result&site=expressen&country_id_dest=275

    Sammanfattningsvis så är det hepatit a+b du ska ta och eventuellt något mot magsjuka från apoteket. sprutan mot hepatit a+b tas i två omgångar med ett mellanrum på 1 månad och ger ett skydd på ca 15 år.

    //astalavista

    Magsjuke drickan lär du kunna skippa.. kostade typ några hundringar och hjälper inte där nere..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport margarita -warmsurfing i Mars!..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.