Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

  • Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

    Publicerad av edorf på 10 oktober, 2006 vid 17:41

    Någon som har förslag till utklädnad för maskerad på fredag,,

    jag har spånat och spånat, och man vill juh så klart alltid vara värst och överträffa de andra.

    vet att det är någon som är utklädd till en svart laktriskula här på sin avatar,, vem är det ,, hru har han byggt kulan…

    Om det är någon som är sugen att hänga med på maskeraden så hör av er

    den äger rum på Fredag @ Tunneln i malmö 18+

    23:00-03:00

    niklas82 svarade 17 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • eklov

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 17:53

    mitt tips är vindruvsklase….köp en massa gröna ballonger o klistra på kroppen, sen fäster du en liten gren på din hatt….

  • johanneslarsson

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:01

    såg en gubbe på en film som hade gjort en dräkt av lådor i olika storlekar, när han kröp ihob passade alla bitar i varandra och han blev han en stor fyrkantig box. jag och en kompis försökte bygga en sån dräkt men uten resultat, kanske du kan lyckas.

  • dubsmith

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:08

    Är du flint kan du sätta på dig ett par fotbollsshorts…. och vips , så är du Zinedine Zidane !!

  • johan_a83

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:12

    Vinnaren alla kategorier är……..

    “Lussekatten” :
    naken med ett russin i naveln…..

  • tote

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:17

    😀 Lussekatten var bra!
    Annars kan du ju klä ut dig till fågelskådare…då blir du populär…:grin:

  • edorf

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:20

    jag tar inte den risken med fågelskådare..

    men är det ingen som vet vad killen med lakriskulan på sin avatar är ? 😉

  • holmabolma

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:42

    Var en kondom… bara ta en svart soppsäck å pimpa den lite 😀

  • samhansson

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:53

    jag blir förbannad när alla alltid är så seriösa

  • niklas82

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 20:00

    bara för det ska jag vara seriös, En kompis har en därkt som ä’r enkelt gjord ochdet är en Jätte stor Korv med bröd.

    Ena änden på korven har han som lång hatt andra änden kommer som en Jätte penis mellan bena Stora bröd på sidorna,,, ser skit kul ut när han däckar utan för ställena så ligger där en as stor korv med bröd bara

  • bohm

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 20:25

    Klä ut dej till civilpolis….. behövs inte så mycket förberedelser…

  • edorf

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 21:08
    Niklas82 wrote:
    bara för det ska jag vara seriös, En kompis har en därkt som ä’r enkelt gjord ochdet är en Jätte stor Korv med bröd.

    Ena änden på korven har han som lång hatt andra änden kommer som en Jätte penis mellan bena Stora bröd på sidorna,,, ser skit kul ut när han däckar utan för ställena så ligger där en as stor korv med bröd bara

    den här dräkten, gjorde han den själv för isåfall börjar jag snickra och sy inatt ;D

  • sourra

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 21:41
    johanneslarsson wrote:
    såg en gubbe på en film som hade gjort en dräkt av lådor i olika storlekar, när han kröp ihob passade alla bitar i varandra och han blev han en stor fyrkantig box. jag och en kompis försökte bygga en sån dräkt men uten resultat, kanske du kan lyckas.

    Är det den här du tänker på?

    För övrigt är det där en sån störd sida.
    Först är det vindstilla dag efter dag… Då är man lite såhär.
    Sen när det väl är vindar på g så blåser det ostligt. Då blir man lite såhär (låt den gå i en kvart så blir du knasig på riktigt).

    Ok, mitt tips: Klä ut dig till simhoppare. Ett par speedos och en backslickfrissa så är saken biff. Var så god, ingen orsak.

  • hbgkitare

    Medlem
    11 oktober, 2006 vid 07:31

    Mannen utklädd till lakritskula är ju Jens (Zeke) i Helsingborg!

  • jan_banan

    Medlem
    11 oktober, 2006 vid 07:31

    Jag va på en maskerad med western som tema. Det va många cowboys och indianer men killen som va utklädd till en tumbleweed (vet inte stavningen men menar en sån där torr buske som alltid flyger runt i tomma städer) va kung! lätt att mecka ihop oxå!

  • callekuling

    Medlem
    11 oktober, 2006 vid 07:34

    Tjaa!

    Sista utvägen om man inte kommer på något eget är ett besök på http://www.buttericks.se/.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.