Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

• pjoter

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 13:23

jag va blottare på en halloweenfest en gång. Det var en fin dräkt.

Backslick å rosa skjorta är en annan läskig utstyrsel.

• niklas82

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 18:32
    edorf wrote:
    Niklas82 wrote:
    bara för det ska jag vara seriös, En kompis har en därkt som ä’r enkelt gjord ochdet är en Jätte stor Korv med bröd.

Ena änden på korven har han som lång hatt andra änden kommer som en Jätte penis mellan bena Stora bröd på sidorna,,, ser skit kul ut när han däckar utan för ställena så ligger där en as stor korv med bröd bara

den här dräkten, gjorde han den själv för isåfall börjar jag snickra och sy inatt ;D

Ja tydligen så har nog hans morsa sytt den en gång i tiden.. läskigt bra gjord dock,

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.