Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mastfotstips

  • johnm

    Medlem
    27 maj, 2005 vid 09:23

    Surfbutiksägare blir mer trovärdiga med ett användarnamn. Bara en reflektion wink.gif

  • juan

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 17:52

    Tack för alla tips. Vet ni om någon billig internetbutik i Tyskland som säljer Streamlined?

  • styret

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 17:56

    har svårt att tro att det skulle bli mycket billigare från tyskland med frakt ochd et. inga stora pengar på en mastfot ju. fan stötta dom svenska butikerna istället.

  • juan

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 18:08

    Svar till:


    har svårt att tro att det skulle bli mycket billigare från tyskland med frakt ochd et. inga stora pengar på en mastfot ju. fan stötta dom svenska butikerna istället.

    [/ QUOTE ]

    Men jag bor inte i Sverige… Och sedan är det väl min ensak vilka jag vill eller inte vill stötta, eller?

  • styret

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 19:01

    okej. såg det nu. då var det en annan femma.

    och angående vad du vill sötta eller inte så ja… men då får man ju räkna med att vi inte har några surfbutiker i sverige om ett par år. men då skiter vi i den biten eftersom du ändå inte lär handla av svenskar då.

  • juan

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 19:09

    Svar till:


    och angående vad du vill sötta eller inte så ja… men då får man ju räkna med att vi inte har några surfbutiker i sverige om ett par år. men då skiter vi i den biten eftersom du ändå inte lär handla av svenskar då.

    [/ QUOTE ]

    Men snälla…

  • rocklund

    Medlem
    31 maj, 2005 vid 21:19

    jaha, så det beror alltså på att jag har en dålig mastfot att den skruvar upp sig hela tiden. Mäckta irriterande att behöva skruva åt den efter några bechstarter…får väll se om jag hittar en bättre då…tillsammans med en uppgradering av min förlängare som också är lite föråldrad…

  • juan

    Medlem
    7 juni, 2005 vid 21:26

    Är det någon som har erfarenhet av HPL mastfötter och förlängare? De ska ju göra bra bommar, men hur är det när det gäller mastfötter?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 juni, 2005 vid 22:04

    HPL och Local Spirit var iallafall förra året identiska. Samma fabrik men olika tryck…

  • juan

    Medlem
    7 juni, 2005 vid 23:28

    Svar till:


    HPL och Local Spirit var iallafall förra året identiska. Samma fabrik men olika tryck…

    [/ QUOTE ]

    Nja… bases.jpg

    Det ser väl inte ut som Local Spirit…?
    Men visst är det möjligt att de var likadana förra året. Skulle inte förvåna mig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mastfotstips

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.