• Publicerad av creative på 8 april, 2008 vid 17:56

    Är det någon som vet hur det är att bo i Pahia . Har hört att flyget kan vara störande? Ska dit med familjen och dom surfar ju inte. Med andra ord så vill dom ha lite lugn och ro. Någon som har några rekomendationer på boende i närheten… Man vill ju inte sitta i bilen hela semestern + att alla polarna bor i Pahia. Danne

    carrera svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • enkan

    Medlem
    8 april, 2008 vid 19:58

    Klart ni skall bo i Paia:) Bodde där i höstas och stördes aldrig det minsta av flyget, det lyfter snarare över Spreckelsville (dvs västerut en halvmil).

    Fasen vad gott ni skall få det då! 🙂

    /Pelle

  • s66

    Medlem
    8 april, 2008 vid 23:37

    Jag ligger på soffan i Paia just nu och försöker dämpa tidskillnad. Finns inte en tillstymmelse till störning från flygplanen.
    Bara om man bor i Camp one kan de vara störande påstår mina roommates.

    Mvh andreas

  • clocknose

    Medlem
    9 april, 2008 vid 06:20

    Jag bodde med familjen i Kihei för ett par år sedan och körde över 20 minuter för att segla. Kihei är mindre vind, bättre väder, mycket bättre boende för pengarna. Paia är gansa sunkigt om du inte lägger upp bra med pengar för boendet så föer resten av familjen är Kihei ett bättre val / Joacim

  • carrera

    Medlem
    17 april, 2008 vid 13:31

    Nyligen hemkommen från Maui, vi bodde i Sprekks.. alltså närmare flygplatsen från Paia sett! Hade två små barn med och kan säga att vi strödes inte nämnvärt mycket av flyget, är ju inte så man får sluta ett samtal för att ljudet överröstar, men visst hör man dem! Just spreeks kan vara ganska prisvärt då det är allmänt “ökänt” för att vara flygstörning där!

    Längtar tillbax

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.