Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui idag: Bra drag i Konavinden

  • svenne

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 13:09
    Nachoman;681553 wrote:
    Skön film! För en gångs skull gick det att ha volymen på utan att tro att det är tonårsskatefilm man ser på.
    Men varför fega ur vid 2.25, hade ju blivit fin rocket air där.

    Rocket air into Back loop into Laundry de Luxe, menar du?

    När Pascal kliver av hade jag stannat kvar på stranden för länge länge länge länge sen.

  • dr-masse

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 13:38

    I en mindre (betydligt mindre… suck…) version av det där i Australien för många år sedan, side-off Manly beach faktiskt, så önskade jag direkt att jag hade klivit av.

    Att hålla i resulterade i en Rocket air into unexpected Back loop Crash into Laundry de Luxe. Med ofrivillig ikrokning inför unexpected Back loop som extra bonus. “Radical!” som min grymt duktige australiensiske surfvän utryckte det. Enda gången jag fått höra det, och då givetvis skapat av en kombo av dåligt omdöme och ren olycka. Häpp.

    Slutade i min hittills enda ordentliga skada av vindsurfing, hela ryggmuskeln tänjdes ut och guppade runt som en manet i ryggen när jag gick. Plopp-plopp, plopp-plopp, plopp-plopp lät och kändes det när jag med den arm som fortfarande var funkis släpade prylarna tillbaka till min tillfälliga förvaring hos livräddarna allra längst bort på stranden. Såklart. Fick stark smärtstillning, sova sittande i fem-sex veckor följt av försiktigt rehab med simning och promenader…

    Så – bra där, Pascal.

  • mats_o

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 13:55

    Men för %¤##”!&/&/(=¤#### !!!! Va fasen gör jag här???? Finns det något vackrare än Maui North Shore sådana dagar, även om de upplevs från land? inte i min värld. Gaaaahhhhh, vill va där!!!!

  • tompasurfer

    Medlem
    16 februari, 2012 vid 20:22

    Mackan,

    Det är bara att sätta sig på planet och komma över, du har ju redan betalade flygbiljetter. Du kan slagga hos oss

    // Tompa

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui idag: Bra drag i Konavinden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.