• svenne

    Medlem
    22 mars, 2012 vid 20:10

    522426_346115808759423_100000830216933_914742_181460003_n.jpg

  • surfmeister

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 05:57

    Photoshoots pågår för fullt just nu och idag fotade jag lite på Fanatic/North på Ho´okipa. Victor F, Clas Voget, Nik Baker osv ute och rippar. Lägger upp en bild på Starboards nya quad med squashtail (?) samt Fanatics nya Quad.

    Annars är allt grymt najs här på Maui, en trevlig swell har gjort entré de senaste dagarna till allas glädje!
    /Jonas

  • dr-masse

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 07:26

    @surfmeister – VA, är du där?!? Och brorsan?!?

    Det här avgör saken. Nästa år blir det Maui. 😀

  • surfmeister

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 08:18

    Visst är jag här! Har varit här med familjen i ca en månad och ska vara kvar några veckor till. Brorsan är hemma……..

    Självklart ska du hit, det är otroligt bra här!
    Ha det!
    /Jonas

  • dr-masse

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 08:50

    Ah, genast lindrades smärtan när Gooooose är hemma och lider som vi andra, he, he.

    Men det ser faktiskt ut som om planeterna, stjärnorna, kaffesumpen och fiskinälvorna lagt sig tillrätta såpass bra att det mycket väl kan hända om precis ett år… :santa:

    Njut av vistelsen fullt ut!

  • sinker

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 18:13
    dr Masse;684275 wrote:
    @surfmeister – VA, är du där?!? Och brorsan?!?

    Det här avgör saken. Nästa år blir det Maui. 😀

    ALLA är här!

  • svenne

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 18:35
    Sinker;684306 wrote:
    ALLA är här!

    Alla pappor är på Hawaii
    utom Masse
    han är på ICA och fyller en kasse.

  • surfmeister

    Medlem
    24 mars, 2012 vid 07:36
    Svenne;684313 wrote:
    Alla pappor är på Hawaii
    utom Masse
    han är på ICA och fyller en kasse.

    Masse går väl på Coop Forum? 🙂

  • hollister

    Medlem
    24 mars, 2012 vid 20:40

    Maui is da shit!!!

  • oaxen

    Medlem
    25 mars, 2012 vid 15:54

    Masse is da shit!!! : )

  • sinker

    Medlem
    27 mars, 2012 vid 08:58

    Nu skiter jag i om folk hänger här eller där och om man får länka hit eller dit. Har ni inte redan sett dem så måste ni se Fredriks senaste bilder. Det börjar bli riktigt bra nu…

    http://www.kulingvarning.nu/?p=13113

    /sinker

  • jesper-b

    Medlem
    27 mars, 2012 vid 09:33

    Helt fantastiska bilder Fredrik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gillar även dina kommentarer i sann Kulingvarningsanda.

    Att mr Naish fortfarande orkar med ger hopp (vi är jämngamla)!

    Att Diony är djädrigt glad både på och vid vattnet är ett faktum.

    Att en svensk och dessutom ung sådan (knappt hälften antal år) är med och leker ger ännu mer hopp!

    Fortsätt göra det ni gör där borta, I love it!!!

    /JB

  • calle

    Medlem
    27 mars, 2012 vid 09:46

    Kulingvarning är bäst denna vinter!! Ni förgyller min vardag var och varannan dag. Motivationen för att spara ihop pengar till nästa år hålls på en konstant hög nivå, tack för det!
    Om jag var proffsfotograf som hängde på Hookipa så skulle jag bli lite irriterad över att det kommer killar från ett litet obetydligt land på andra sidan jorden och gör jobbet lika bra ofta bättre, så mycket fina kort från Maui som ni (Fredrik) producerat det är otroligt bra!

    / Calle S

  • dr-masse

    Medlem
    27 mars, 2012 vid 10:28

    Kulingvarnings rapporter från Maui har sannerligen varit en höjdare denna vinter. Några av Fredriks bilder är helt makalöst bra och har dessutom gett ett annat perspektiv och syn på seglingen där. Det märks att många fotografer där väljer samma ställe, seglare och manöver att fota år efter år efter år… Det tillsammans med Olas och Jespers texter här samt en hel hög andra fina bilder och småstories har skapat ett Maui-sug som är svårare än någonsin…

    Har dessutom vissa förhoppningar om att två andra figurer skall kunna avsluta säsongens Maui-godis för oss alla på ett skönt sätt, ah!

  • jesper-b

    Medlem
    27 mars, 2012 vid 12:12

    Masse,
    Om du nu kan sno mina högst personligt författade ordspråk utan några betänkligheter, kan du väl för fasen sno min vinterrutin. Sälj Audin, ta tjänstledigt och boka biljetter nu!

    /JB

    (i all välmenande vänlighet)

Sida 6 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.