Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing MAUI levererar…

  • pelle_b

    Medlem
    22 april, 2011 vid 05:43

    Ser riktigt fint ut och bra seglat gubbar! Otroligt inspirerande med alla bilder och rapporter från vårens Maui!

  • jesper-b

    Medlem
    22 april, 2011 vid 11:17

    Man blir riktigt illamående när man får såna tokbevis på hur många bra, roliga och rippiga dagar man går miste om, dessutom i utomordentligt trevligt sällskap. De verkligen syns hur kul ni har på vattnet.

    Otroligt kul att det verkar ha varit en rikigt fin vindsurfvår både för Mauiveteranerna men än mer för de som är där för första gången. Sååååå kul.

    Också kanske mest av allt – Malin, har du gått och blivit smittat av Gisela. Du tar ju både många och fantastiska bilder; megatack!

    /JB

  • calle

    Medlem
    23 april, 2011 vid 04:31

    Ja, verkligen stort tack till Malin som tog bilderna!!
    Nästa gång skall jag försöka lite hårdare bara 😉
    Det är, precis som Jesper säger, så himla kul att vara ett skönt gäng som seglar ihop 🙂
    Sju dagar kvar till hemresa, det ser ut som det skall vara både vind och swell som räcker hela vägen i mål.
    Med lite tur kanske någon vill fota lite då oxå.

    / Calle S

  • svenne

    Medlem
    23 april, 2011 vid 05:22

    Jag hade min absolut bästa timme på vattnet näst sista dagen. Alla hade dragit från Kanaha i tron om att det var bättre längre upp, det var bara jag och tre locals kvar i riktig guppavind. Men seten kom in och blev bara större och större. När solen rullade ner bakom bergen var det logo i varje set och helt blanka face. Dessutom var vattenståndet riktigt högt så när vågen väl brutit över revet var det fortfarande en liten våg som kom in mot stranden. Det var bara att vända brädan och plocka tillbaka all höjd på “lillvågen”, ut genom kanalen och vänta in nya vågor. Häpp!
    Man skulle kunna säga att jag för en gång skull drog vinstlotten. 1 timme 20 minuter, en egen våg var femte minut. Go figure… 🙂

    Tack för den Maui. Vi lär ses igen.

  • noob_master

    Medlem
    23 april, 2011 vid 08:52

    Det ser hur grymt som helst ut.:shocked:

    Åh vad jag önskar att jag också kan göra sådär 😉

  • calle

    Medlem
    27 april, 2011 vid 05:07

    Maui lever fortfarande!
    Nu är det nästan bara jag och Calle N kvar.
    Vi gör det bästa av vårens småskvalp,
    klicka på bilderna så ser vågen större ut 😉

    / Calle & Calle

  • challgren

    Medlem
    27 april, 2011 vid 06:58

    Håll flaggan högt!! Bra jobbat gubbar! Snart ses vi på hemmabeachen!

  • dude

    Medlem
    27 april, 2011 vid 11:40

    Härligt att se! Vi ses hemma snart 🙂

  • calle

    Medlem
    29 april, 2011 vid 08:43

    Idag åkte Calle N hem men han hann med en fantastisk förmiddag i princip ensam på vattnet med stora fina vågor. Inga foton eftersom jag var tvungen och traggla med lite av dotterns bortglömda matteläxor, vi vill ju sköta skolan så vi kan få ledigt igen 🙂 .

    Sen hade jag en knapp timmes supernice segling med många fina vågor, inte lika stora som tidigare på dagen men det gör inte mig så mycket, stora vågor gör ondare….., och dom var stora nog.
    Sen blåste det väldigt mycket på eftermiddagen och jag hade svårt att få till det, men med kortbrallor, varmt vatten, mycket vind och vågor är det svårt att klaga.
    Ingen “hardcore” action på dom sista bilderna, det är jag inte kapabel att leverera, men jag lägger upp dom ändå för jag är en linslus 😀

    / Calle

  • koa

    Medlem
    29 april, 2011 vid 21:22

    Josefin fick grymt fina bilder och även jag fastnade 😀

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing MAUI levererar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.